8.8.17

Wakacyjna stylizacja z żółtą sukienką



 polski      español



Jak Wam mija lato? Mam nadzieję, że się relaksujecie i korzystacie z pięknej pogody. Jeśli szukacie modowych inspiracji to zapraszam Was dziś na nową wakacyjną stylizację z żółtą sukienką.

wakacyjna stylizacja z żółtą sukienką, yellow dress, summer outfit, moda
Głównym elementem tego zestawu jest sukienka o kopertowym kroju, która jest bardzo lekka, podkreśla kobiecą talię i ukrywa szersze biodra. Do sukienki polecam modne brązowe sandałki wiązane wokół kostki. Kolejnym dodatkiem są bardzo obecnie modne złote kolczyki koła. Nie zapomnijcie o retro okularach przeciwsłonecznych oraz wygodnej torebce na ramię.

A poniżej znajdziecie kilka propozycji kopertowych sukienek z obecnych kolekcji.

1. MOSQUITO

letnia sukienka kopertowa Mosquito, najmodniejsze sukienki na lato, blog modowy

2. COLLIBRI

letnia sukienka kopertowa Collibri, co nosić latem, najmodniejsze sukienki na lato

3. ZAFUL

letnia sukienka kopertowa Zaful, sukienki na lato, jak się ubrać latem

4. MEDICINE

letnia sukienka kopertowa Medicine, sukienki na lato, jak się ubrać latem




Co sądzicie o przedstawionym zestawie? Czy Wy również stawiacie latem na sukienki? Dla mnie to bardzo wygodna opcja, w której czuję się lekko i komfortowo również podczas upałów. Czekam na Wasze komentarze i życzę udanego tygodnia :)


3 komentarze:

  1. Same perełki <3
    mi bardzo podoba się ten żółciaczek z pierwszego zdjęcia- już na FB podziwiałam :D
    ostatnio mam bzika na punkcie tego koloru, więc z całą pewnością dumnie bym go nosiła :D hihihi

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie właśnie też kusi ten kolor, choć nie należy do moich ulubionych.

      Usuń
  2. Heh, ja głownie chodzę w sukienkach. Latem prawie cały czas. A to dlatego, ze to jest wygodna opcja. Nie trzeba się zastanawiać rano i dopasowywać góry do dołu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA