12.8.17

Polska biżuteria autorska TopArt Jewelry



 polski      español



Szukacie niebanalnej biżuterii tworzonej z pasją przez polskich projektantów? Jeśli tak to zapraszam Was dziś do poznania marki TopArt Jewelry. W jej sklepie znajdziecie ręcznie tworzone bransoletki, naszyjniki, kolczyki oraz oryginalne akcesoria. Każdy produkt jest niepowtarzalny, wykonany z wysokiej jakości materiałów i zawiera pewne przesłanie.

polska biżuteria autorska TopArt Jewelry, bransoletka charms, bransoletka modułowa

Mnie zauroczyła modułowa bransoletka w bardzo modnych w tym roku kolorach mięty oraz turkusowej zieleni. Jest to idealna propozycja na lato. Jak widzicie bransoletka jest dość masywna i zawiera kilka przywieszek. Każda z nich ma jakieś znaczenie - podkowa przynosi szczęście, słoń to synonim siły i pomyślności, serce symbolizuje miłość, a anioł zapewnia ochronę. Jednak elementem, który spodobał mi się najbardziej jest okrągła zawieszka z napisem "Never never give up". Za każdym razem gdy na nią patrzę przypomina mi, że warto dążyć do realizacji własnych marzeń i nie poddawać się w obliczu trudności. Musicie przyznać, że to bardzo pozytywny przekaz. 

TopArt Jewelry bransoletka modułowa charms, polska biżuteria, blog biżuteryjny, netstylistka

Jeśli Was zaciekawiłam to zapraszam do mojego subiektywnego przeglądu najciekawszych produktów marki TopArt. 


TopArt Jewelry bransoletka ceramiczna z piórkiem, bransoletka handmade, polska biżuteria

TopArt Jewelry bransoletka modułowa słonik, polska biżuteria, biżuteria handmade, blog biżuteryjny

TopArt Jewelry breloczek kryształkowy, polska marka, polska biżuteria handmade
Mam nadzieję, że przedstawiona biżuteria się Wam spodobała. Bardzo się cieszę, że na rynku istnieją takie polskie marki, które do pracy podchodzą z zamiłowaniem i pasją. Moja bransoletka została dopasowana na długość do obwodu nadgarstka i dzięki takiej personalizacji leży idealnie.

Na koniec zdradzę Wam, że obecnie na stronie internetowej TopArt możecie skorzystać z 20% zniżki na zakupy wpisując w zamówieniu RABAT20. 

Dajcie znać w komentarzach czy lubicie biżuterię handmade i co najchętniej nosicie latem. Życzę Wam wspaniałego weekendu! 





4 komentarze:

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA