6.7.17

Trend modowy - tropikalne liście



 polski      español



Jednym z wiodących trendów modowych w sezonie letnim są tropikalne liście. W sklepach znajdziecie obecnie wiele ubrań z tym motywem. Osobiście nie jestem zwolenniczką krzykliwych wzorów, ale sądzę, że można stworzyć całkiem interesujące zestawy wykorzystując tropikalne liście jako główny element.

Trend modowy - tropikalne liście, sukienka w liście, złote espadryle, kolczyki Lilou liście, stylizacja, moda

Do mojej stylizacji wykorzystałam letnią sukienkę w tropikalne liście z odsłoniętymi ramionami. Dodałam do niej bardzo wygodne i lekkie skórzane espadryle z metalicznej skóry w kolorze złota. W zestawie znalazła się także letnia torebka z rafii z modnymi frędzlami, retro okulary przeciwsłoneczne oraz przepiękna biżuteria marki Lilou - kolczyki i bransoletka z piórkiem.

Jestem ciekawa czy podoba Wam się ten zestaw. Nosicie takie letnie sukienki? Czekam na komentarze.


18 komentarzy:

  1. uwielbiam en trend! osobiście na punkcie tych tropikalnych liści szaleję ostatnio. Bardzo podoba mi się również biżuteria z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ten trend bardzo przypadł do gustu :)

      Usuń
  2. To jest ten botaniczny styl co nie?? Jest meega! Uwielbiam:):*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy trend, w tym sezonie uwielbiam wszelkie printy:)
    https://ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw !! bardzo podobaja sie nam espadryle <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Ja się przymierzam do zakupu espadryli :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ten trend:) Pięknie zestawiłaś zieleń liści z kolorem złotym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Złoto faktycznie ciekawie współgra z zielenią :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że się spodobała :)

      Usuń
  7. Buty wybrane do stylizacji to kompletnie nie moja bajka. Ale wzór na sukience jest ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Myślę, że z butami można zawsze pokombinować i dodać takie, które nam pasują.

      Usuń
  8. Świetna stylizacja..bardzo mi sie podoba też torba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tego typu torby to jeden z must have 2017.

      Usuń
  9. Biżuteria ze złota idealnie pasuje do tych rzeczy. Do tego ta torba wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA