23.6.17

ZARA - co warto kupić na letniej wyprzedaży?



 polski      español



Ruszyła letnia wyprzedaż hiszpańskiej marki ZARA. W sklepach stacjonarnych jak zawsze panuje szaleństwo więc ja zdecydowanie wolę zakupy przez Internet. Jeśli zastanawiacie się co warto kupić na letniej wyprzedaży w Zarze to przygotowałam dla Was kilka modnych propozycji, które doskonale sprawdzą się nie tylko latem, lecz również w sezonie jesienno-zimowym.

ZARA co kupić na letniej wyprzedaży, wyprzedaż w Zarze, co kupić w Zarze

1. Haftowane jeansy z motywem kwiatowym

ZARA haftowane jeansy boyfriendy z motywem kwiatowym, boyfriendy Zara, wyprzedaż Zara co kupić

2. Koszula z nadrukiem w kwiaty z falbaniastymi rękawami

ZARA koszula z kwiatowym nadrukiem falbany, trendy modowe 2017, co kupić na wyprzedaży

3. Czarna sukienka z falbankami

ZARA czarna sukienka z falbankami, wyprzedaż w Zarze, co kupić na wyprzedaży

4. Fuksjowy płaszcz z tkaniny strukturalnej

ZARA fuksjowy płaszcz, wyprzedaże, porady modowe, blog modowy

5. Zielona kurtka z falbanką przy rękawie

ZARA militarna kurtka z falbaną przy rękawie, co kupić na letniej wyprzedaży

6. Różowe skórzana balerinki z wymiennymi troczkami

ZARA balerinki, najmodniejsze buty na lato, co kupić w Zarze na wyprzedaży

7. Koronkowa mini z falbanką i przezroczystościami

ZARA koronkowa mini z falbanką i przezroczystościami

8. Niebieska koszula w paski

ZARA niebieska koszula w paski, falbany, trendy 2017, co kupić na wyprzedaży w Zarze

9. Koszulka z baletnicą

ZARA koszulka z baletnicą, wyprzedaż ZARA, co kupić na letniej wyprzedaży, stylistka radzi

10. Luźny płaszcz trencz

ZARA luźny płaszcz trencz, płaszcz militarny, wyprzedaż Zara, porady stylistki

Planujecie zakupy na letnich wyprzedażach? Jakie artykuły najbardziej Was interesują? Dajcie znać w komentarzach :)


13 komentarzy:

  1. Sporo falban Choć nie przepadam za koronkami i falbankami, to w zaprezentowanej wersji spodobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. fuksjowy płaszcz jest przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się niebieska koszula w paski:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/


    OdpowiedzUsuń
  4. fuksjowy płaszcz jest piękny, choć niezbyt dobrze czuję się w tym fasonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwycił ten intensywny kolor. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zielona kurtka jest fajna. Myślę że będzie modna jeszcze kilka sezonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dość uniwersalny wzór :)

      Usuń
  6. Spodnie z haftami zdecydowanie warto kupić. Myslę, ze szął na nie jeszcze chwile potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne rzeczy :) ogólnie, bardzo lubię rzeczy z Zary, ale trudno mi jest tam znaleźć rozmiar dla siebie. Czasem udaje mi się upolować coś na dziale TRF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o rozmiarówkę Zary to faktycznie bywa różnie, ja kupuję rozmiary od S do L, zależy od konkretnej rzeczy.

      Usuń
  8. Ciekawe propozycje. Baletki mi się podobają. Mnie jednak ZARA od jakiegoś czasu swymi wyprzedażami odstrasza. To co sobie upatrzę wcześniej nie jest przecenione a inne rzeczy znikają ze sklepów stacjonarnych i z internetu w mgnieniu oka. Może mam zbyt pospolity gust... W każdym razie nie mogę pod takim ciśnieniem robić zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach stacjonarnych faktycznie panuje szaleństwo, taka hiszpańska "locura" ;) Dlatego ja ostatnio wolę zakupy internetowe. Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA