3.4.17

Wiosenna stylizacja z trenczem



 polski      español



Przedstawiam Wam nową stylizację z trenczem idealną na obecną porę roku. Tego typu płaszcze w kolekcji na wiosnę 2017 ma obecnie większość marek modowych.

wiosenna stylizacja z trenczem, outfit z trenczem, płaszcz trench, jak nosić płaszcz trench



W stylizacji z trenczem wykorzystałam wygodne trampki we wzór lamparta oraz czerwone kolczyki z chwostami, które nadają charakteru zestawowi. Pozostałe elementy każda z Was znajdzie w swojej szafie - czarna bluzka oraz jasnoniebieskie jeansy z przetarciami. W celu nadania stylizacji rockowego charakteru dodaj do zestawu pasek i czarną torbę zdobioną ćwiekami.

Porada stylizacyjna - Jeśli jesteś niewielkiego wzrostu, wybierz krótszy płaszcz, który nie zaburzy Twoich proporcji. Osoby wysokie mogą pozwolić sobie na długi trencz do połowy łydki.

 Moje propozycje trenczy z obecnych kolekcji:

kopertowy trencz H&M, jaki płaszcz wybrać na wiosnę 2017, trendy modowe, najmodniejszy trench,
Kopertowy trench H&M
krótki trencz, płaszcz trencz ZARA, trench na wiosnę, stylizacja z trenczem
Krótki trencz z kapturem ZARA 


bezowy trencz Top Shop, trench, trench coat outfit, najmodniejsze płaszcze na wiosnę 2017
Beżowy trencz z paskiem TOP SHOP
Lubicie trencze? Do czego najczęściej zakładacie tego typu płaszcz? Jestem ciekawa Waszych opinii. Życzę Wam udanego tygodnia!






7 komentarzy:

  1. O tak , bez trencza ani tusz :-) Twoja propozycja stylizacyjna z trampkami jest świetna i wygodna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie kochana! ten plaszcz na dole jest 'boski' <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zakładać takie płaszczyki, zwłaszcza do sukienek :)


    www.sanszu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie trencz mam cały jeden, i to w kolorze żółtym, który miałam omijać, o ile nie wlezie na mnie w lumpeksie sam, i tak się stało. Wymyśliłam już z nim 2 stylówy ale nie z trampkami, zainspirowałaś mnie :) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czasem coś samo wpadnie w ręce ;) Skąd ja to znam. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Stylizacja jest świetna :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA