12.4.17

Naturalne serum olejowe do twarzy Resibo - czy warto kupić?



 polski      español



W dzisiejszej recenzji chcę Wam opowiedzieć o naturalnym serum olejowym do twarzy polskiej marki kosmetycznej Resibo.

naturalne serum olejowe do twarzy Resibo - czy warto kupić?, serum Resibo, serum wygładzające Resibo, opinie serum Resibo, polska marka


Od kilku lat staram się wprowadzać do mojej pielęgnacji jak najwięcej naturalnych kosmetyków, które są bezpieczne dla skóry. Serum Resibo poleciłam mojej Mamie, gdyż zainteresował mnie jego bogaty skład i elegancki wygląd opakowania. Wcześniej używałam kremu odżywczego tej marki i byłam z niego bardzo zadowolona. Kilka miesięcy później Mama zadowolona z kosmetyku podarowała mi to właśnie serum w prezencie urodzinowym. Także jak widzicie jest to kosmetyk wielopokoleniowy.

Co podoba mi się w serum Resibo i czym się ono wyróżnia na tle innych kosmetyków tego typu?

  • W pełni naturalny skład i bogate składniki odmładzające: olej buriti, skwalen roślinny, ekstrakt z lawendy motylej, olej marula, olej z drzewa pistacia lentiscus, witamina C
  • Olejowa konsystencja, która jest mimo wszystko lekka i łatwa do nałożenia na skórę
  • Wygodna i elegancka szklana buteleczka z pipetą do łatwego dozowania serum
  • Przyjemny i relaksujący zapach, który jednocześnie nie jest zbyt intensywny
  • Kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach
  • Serum jest pakowane w tekturową tubę, która idealnie nadaje się na elegancki prezent
  • Przyjazne dla środowiska ekologiczne opakowanie

Jak stosuję serum Resibo? 

Osobiście używam go na noc kilka razy w tygodniu. Przed nałożeniem serum lubię oczyścić skórę czarną maską-peelingiem węglowym Dark Angels marki Lush. Następnie spryskuję skórę nawilżającym tonikiem różanym i gdy jest jeszcze lekko wilgotna nakładam 4-5 kropki serum Resibo na twarz oraz szyję. Następnie wykonuję delikatny relaksujący masaż, który ułatwia wchłanianie się serum.

olejowe serum wygładzające Resibo - czy warto kupić?, polska marka kosmetyczna, serum Resibo, recensja na blogu, opinie o marce Resibo


Jakie działanie zaobserwowałam?
  • Skóra jest lepiej nawilżona i odżywiona
  • Rano skóra jest rozświetlona 
  • Twarz wygląda na zrelaksowaną
  • Kolor skóry jest bardziej jednolity, znikają niewielkie przebarwienia 
  • Serum wygładza skórę wokół oczu i eliminuje drobne zmarszczki oraz cienie pod oczami

Osobiście jestem zachwycona kosmetykami Resibo. Z pewnością wiecie, że stawiam na polskie marki i jeśli produkty są godne uwagi otwarcie o tym mówię, Tak jest w przypadku marki Resibo, którą cenię za całokształt - ekologiczne podejście do produkcji, skład kosmetyków oraz wysokiej jakości opakowania. 

Używacie kosmetyków Resibo? Może testowałyście już olejowe serum lub inny produkt tej marki? Dajcie znać w komentarzach, jestem ciekawa Waszych doświadczeń. 










3 komentarze:

  1. Słyszałam o nim pochlebne opinie u mnie niestety odpada ze względu na skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam olejku do demakijażu. Uwielbiam go. Stosowałam również krem odżywczy o też byłam bardzo zadowolona. Zastanawiałam się nad tym serum. Cena nie jest jakaś niska. Jeśli jednak piszesz, że warto to kupię sobie jak skończę obecne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czysto statystycznego puntu widzenia - warto! Kupowane jest często i to po 2,3 sztuki :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA