6.3.17

Mała czarna z aksamitu - stylizacja na Dzień Kobiet



 polski      español


Zastanawiacie się jak się ubrać na Dzień Kobiet? Mam dziś dla Was propozycję wieczorowej stylizacji, która zawiera kilka wiodących obecnie trendów modowych.

stylizacja na Dzień Kobiet, jak się ubrać na dzień kobiet, stylizacja na wieczór, botki z haftem, aksamitna sukienka H&M


Trendy modowe 2017 wykorzystane w stylizacji:

  • aksamit
  • haftowane botki
  • kwiaty
  • gwiazdki
  • blady róż (pale dogwood)
  • kolor złoty

Głównym elementem zestawu jest mała czarna aksamitna sukienka, którą znajdziecie obecnie na wyprzedaży w H&M.
mała czarna, aksamitna sukienka, H&M, trendy 2017, stylizacja na dzień kobiet
Dopasowałam do niej skórzane botki hiszpańskiej marki Stradivarius z kwiatowym haftem.

Do tego proponuję biżuterię z modnym motywem gwiazdek. Mnie zachwyciły pozłacane kolczyki konstelacja marki Lilou.
Lilou kolczyki konstelacja pozłacane, modna biżuteria, kolczyki gwiazdki, nausznice


Na paznokciach nie może zabraknąć seksownej czerwieni. Wszystkie damskie drobiazgi zmieszczą się w torebce kopertówce w modnym odcieniu pudrowego różu.

Co sądzicie o tym zestawie? Wybieracie się na randkę lub wieczorowe spotkanie z przyjaciółkami w Dzień Kobiet? Czekam na Wasze komentarze.

7 komentarzy:

  1. Przypadło mi do gustu to zestawienie. A w botkach sie zakochałam! Bardzo podobaja mi sie hafty. 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie, aksamitna sukienka i botki z haftami to moje hity! Uwielbiam! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy zestaw. Botki wybrałaś fantastyczne :-) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał :) Wzajemnie, miłego dnia!

      Usuń
  4. Świetna stylizacja:) Botki bardzo ciekawe, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA