19.3.17

Biżuteria z gwiazdkami - trendy 2017



 polski      español


Jednym z najmodniejszych wzorów na wiosnę 2017 są gwiazdki. Nosimy je w formie nadruków na koszulkach, haftów na butach czy naszywek na kurtkach. Ja chcę Wam zaproponować coś innego - biżuterię z gwiazdkami.

biżuteria z gwiazdkami, trendy 2017, motyw gwiazdek, gwiazdki
Przeglądając kolekcje marek biżuteryjnych znalazłam wiele oryginalnych propozycji biżuterii z gwiazdkami. Pokażę Wam te, które spodobały mi się najbardziej.

Biżuteria z gwiazdkami


Te nausznice są moją ulubioną propozycją. Pięknie ozdabiają ucho i dobrze się do niego dopasowują dzięki możliwości regulacji. Można je nosić na dwa sposoby - jako nausznice lub minimalistyczne kolczyki sztyfty z gwiazdką.

nausznica multigwiazdki Lilou - biżuteria z gwiazdkami, trendy biżuteryjne 2017, blog modowy, biżuteria na wiosnę 2017

nausznica multigwiazdki Lilou - biżuteria z gwiazdkami, kolczyki gwiazdki Lilou, złote gwiazdki, wzór gwiazd,


Kolejną propozycją od marki Lilou są kolczyki konstelacja. Dostępne w wersji srebrnej oraz pozłacanej. 

kolczyki z gwiazdkami konstelacja Lilou, biżuteria z gwiazdkami, trendy 2017, najmodniejsza biżuteria


Minimalistyczna bransoletka z gwiazdką wykonana z pozłacanego srebra. Obecnie w promocji w bardzo atrakcyjnej cenie. Warto zwrócić uwagę, że biżuteria My Way Jewellery jest wykonywana w Polsce. 

Do kompletu można dobrać pierścionek, obecnie również w promocji.





Nausznice są nadal bardzo modne. Te zdobione cyrkoniami z pewnością przyciągają uwagę. 

Nausznice gwiazdki, biżuteria z gwiazdkami, motyw gwiazdy, kolczyki gwiazdki srebrne, modna biżuteria


Naszyjnik z gwiazdkami - biżuteria z gwiazdkami trendy 2017, najmodniejsza biżuteria na wiosnę

Lubicie biżuterię z gwiazdkami? Ja na razie skusiłam się na pierścionek firmy Yes Pills Collection, który kupiłam na wyprzedaży. A Wam która z przedstawionych propozycji spodobała się najbardziej? Czekam na Wasze komentarze. 



6 komentarzy:

  1. Piękna i delikatna biżuteria, bardzo mi sie ten trend podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mnie również urzekła ;)

      Usuń
  2. Piękna biżuteria:) Pierścionek jest świetny, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nam sie podoba <3 <3 jest taka delikatna <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA