24.1.17

Stylizacja z plisowaną spódnicą i kolczykami z frędzlami



 polski      español

Udało Wam się już znaleźć coś interesującego na zimowych wyprzedażach? Jeśli nie to być może zainspiruje Was moja propozycja stylizacji z plisowaną spódnicą, która jest świetnym wyborem, ponieważ będzie nadal modna nie tylko latem, lecz również w sezonie jesień/zima 2017. Obecnie prawie wszystkie sklepy posiadają tego typu spódnice w wyprzedażowej ofercie, więc warto się nad nimi zastanowić.

Z czym nosić plisowaną spódnicę w sezonie zimowym? Zobaczcie co Wam proponuję.
Stylizacja z plisowaną spódnicą z H&M pleated skirt & statement rings outfir blogerka modowa



Wybrałam spódnicę ze sklepu H&M, która jest obecnie na wyprzedaży. Pisałam już o niej w moich wyprzedażowych propozycjach tutaj. Spódnica jest w kolorze khaki. Taka zieleń idealnie komponuje się z kolorem czerwonym, czarnym oraz białym. 

 Zimą do plisowanej spódnicy polecam ciepły sweter, najlepiej wykonany z miękkiej wełny merynosa lub kaszmiru. Do zestawu dodałam niezwykle modne w tym sezonie wyszywane botki z kwiatowym wzorem oraz duże, ozdobne kolczyki z frędzlami. 

 Aby nadać stylizacji charakteru możemy jeszcze założyć czarny kapelusz. Jako okrycie wierzchnie polecam wełniany czarny płaszcz, który sprawia, że cały zestaw prezentuje się niezwykle szykownie.

Co sądzicie o tej stylizacji? Lubicie plisowane spódnice? Jestem ciekawa jak je nosicie. Czekam na Wasze komentarze :)


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam plisowane spódnice :-) Twoja propozycja stylizacyjna jest bardzo atrakcyjna dla oka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna propozycja- jak najbardziej moje klimaty <3
    sama zastanawiam się nad plisowaną spodnicą- widzę, że hicior :D
    z calą pewnością ubralabym się tak :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica plisowanka niby nie przepadam, a cos mnie do niej ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny zestaw!! Buty i spodnica Rewelacja ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wszystko razem wygląda :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ciekawa, chociaż wolę krótsze spódnice :) wszystko prezentuje się ze sobą bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za takim stylem akurat nie przepadam, a jak spódnica to tylko krótka:D Ale kto wie moze kiedys sie przekonam:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA