3.9.16

Nowości ubraniowe na jesień 2016

Czy myślicie już powoli o jesiennej garderobie? Muszę się Wam przyznać, że ja tak, chociaż całym sercem kocham lato, które mogłoby dla mnie trwać cały rok ;) Niemniej jednak udało mi się już kupić kilka jesiennych ubrań, które z chęcią założę, gdy zrobi się nieco chłodniej. Chcę się z Wami podzielić moimi zakupami oraz zaproponować rzeczy, które doskonale sprawdzą się w sezonie jesień/zima 2016. 

Pierwszą kupioną pozycją jest żakardowy kardigan marki H&M, który jest obecnie dostępny na wyprzedaży w cenie 77,90. Rozmiar S spokojnie będzie także pasował na M, gdyż jego krój jest dość obszerny. Ten kardigan doskonale sprawdzi się w cieplejsze jesienne dni. Jego żywa kolorystyka i folkowy wzór bardzo mi się spodobały. Będę go zestawiała z jasnymi jeansami, czarnymi spodniami rurkami lub prostą czarną sukienką i kowbojkami. Świetnie wygląda przewiazany skórzanym paskiem, dzięki czemu podkreśla talię. 

kardigan H&M modne stylizacje jesień 2016 wyprzedaż blog modowy folkowa stylizacja
Źródło: www.2hm.com
Drugi zakup to czarne skórzane kowbojki marki River Island. Od dawna szukałam butów, które będą stylowe, ale również wygodne. Kiedy mam wiele rzeczy do załatwienia w ciągu dnia lub wybieram się na jesienny spacer lubię czuć się komfortowo. Te buty mi to umożliwiają, a dodatkowo wyglądają stylowo zarówno w zestawieniu ze spodniami, jak i ze spódnicą i skórzaną ramoneską czy dłuższą czarną marynarką. 

skórzane kowbojki River Island najmodniejsze buty jesień 2016 stylowe buty netstylistka polska blogerka


Kolejną idealną pozycją na jesień 2016 jest dresowy płaszcz Lidia polskiej marki Freeshion, do którego zakupu właśnie się przymierzam. Płaszcz jest obecnie w promocji i możecie go zakupić za 127,99 zł. Jest dostępny w trzech kolorach. Mnie do gustu najbardziej przypadł szary. Płaszcz posiada duże wygodne kieszenie, które optycznie powięszają biodra. Ten krój będzie idealny dla sylwetki smukłej z szerokimi ramionami i węższymi biodrami. Doskonale wygląda również z podwiniętymi rękawami. 

dresowy płaszcz Freeshion polska marka stylowe płaszcze na jesień 2016 trendy jesień 2016 blog modowy
 Źródło: pl.dawanda.com

Kolejną rzeczą, która bardzo mi się spodobała i która doskonale wpisuje się w trendy na sezon jesień 2016 jest marynarka kimono firmy The Odder Side w kolorze khaki. Ta marynarka jest utrzymana w lekko militarnym stylu i przewiązywana w pasie. Wyobrażam ją sobie z dużą broszką vintage przypominającą miliarny order :) Marka The Odder Side ma w swojej kolekcji wiele ciekawych pozycji, między innymi genialne bawełniane bluzki i T-shirty z dekoltem w kształcie V, który można nosić klasycznie lub z wycięciem na plecach. 

militarna marynarka kimono TheOdderSide polska marka trendy na jesień 2016 styl militarny stylizacja
Źródło: www.theodderside.pl

Jednym z modnych motywów w 2016 roku jest koronka. Czy musi się ona kojarzyć z klasyczną koronkową bluzką czy ołówkową spódnicą? Nie! Marka Mohito proponuje nam czarny płaszcz trencz z koronką. Muszę przyznać, że mnie zaintrygował i sama chętnie bym go nosiła w takim prostym zestawieniu z jeansowymi rurkami i szpilkami. 

Mohito stylowy płaszcz z koronką trendy na jesień 2016 blog modowy lace trench coat
Źródło: www.mohito.com

Podobają Wam się przedstawione przeze mnie propozycje? A Wy na co stawiacie tej jesieni? Udanego weekendu!




9 komentarzy:

  1. Bardzo nam sie podona tencardigan z H&M oraz dresowy plaszcz !!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Marynarka kimono oraz trencz z koronką (!!) są mega, coś nowego:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie to też nowość :) Pozdrowienia :*

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podoba pierwszy zestaw - taka Pani Jesień.
    Czy widziałaś już nową kolekcję Gigi Hadid x Tommy Hilfiger? Patrząc na Twoje inspiracje na pewno Ci się spodoba :)


    Zapraszam do mnie na news z Bread&Butter z Berlina, jest trochę zdjęć tej kolekcji :)

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcji jeszcze nie widziałam, chętnie się zapoznam. Zaraz zajrzę na Twój blog. Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA