25.8.16

Podsumowanie 6 lat bloga Netstylistka :)

Nie wiem kiedy to minęło, ale dokładnie wczoraj, tj. 24.08.2016 mój blog obchodził szóste urodziny! 


Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was małe podsumowanie i przypomnieć co się przez ten długi czas działo na blogu. 

W sierpniu 2010 roku, dokładnie dwa dni po moich urodzinach, pełna energii postanowiłam w końcu założyć bloga na platformie blogspot. Przechodziłam wtedy okres fascynacji ręcznie wykonywaną biżuterią i eksperymentowałam z różnymi stylami (wire wrapping, filcowanie na sucho, sutasz). Pierwszym projektem na blogu były długie kolczyki w stylu folkowym z koralikami Cloisonne z motywem kwiatowym - I love Folk! W tym roku wykonałam również jeden z moich ulubionych kompletów, który noszę do dziś. Jest to bransoleta oraz kolczyki z pirytem  - Złoto Inków.

folkowe kolczyki handmade netstylistka stylistka biżuteryjna blog modowy


biżuteria handmade kolczyki z pirytem bransoletka z pirytem netstylistka blog biżuteryjny

bransoleta handmade ze złotym pirytem biżuteria handmade blog biżuteryjny netstylistka

W kolejnych latach dalej przedstawiałam Wam ręcznie tworzoną biżuterię. Jednym z moich ulubionych jest srebrna bransoletka, którą wykonałam na prezent dla siostry i która nosiła się świetnie, aż do czasu, gdy się zgubiła... Na pocieszenie wykonałam kolejną ;)

srebrna bransoletka nuty srebro 925 oryginalna biżuteria netstylistka biżuteria handmade

Udało mi się również wykonać np. takie połączenie filcu, elementów metalowych oraz kryształków Swarovskiego.

kolczyki z filcu filcowa biżuteria netstylistka blog biżuteryjny Swarovski kolczyki handmade

Dość awangardowym projektem był maxi naszyjnik  z taśmy rypsowej oraz złotego łańcucha z Castoramy z dopinaną broszką z guzikiem od kurtki Gianfranco Ferre :)

maxi naszyjnik złoty łańcuszek broszka Gianfranco Ferre handmade netstylistka blog modowy


W 2014 roku zrobiłam sobie przerwę od blogowania. Ten czas pozwolił mi przemyśleć co na prawdę chcę tutaj prezentować i doszłam do wniosku, że biżuteria już mi nie wystarcza.

W roku 2015 na blogu Netstylistka pojawiły się pierwsze wpisy modowe. Zaczęłam przedstawiać Wam moje stylizacje tworzone poprzez stronę www.polyvore.com. Mój profil znajdziecie tu: netstylistka.polyvore.com. Pisałam o stylowych prezentach gwiazdkowych, biżuterii z salonów jubilerskich, starej biżuterii vintage oraz książkach związanych z modą i biżuterią. Rok 2015 był jak na razie najbardziej owocnym rokiem pod względem ilości postów.

złota broszka vintage YSL Yves Saint Laurent biżuteria vintage stara broszka projektant YSL netstylistka


Obecnie kontynuuję tematy z roku 2015. Poszerzyłam je dotychczas o rekomendacje naturalnych kosmetyków, promowanie polskich marek modowych oraz biżuteryjnych, a także cykl o stylowych dodatkach dla przyszłych panien młodych. 

kolczyki ślubne biżuteria ślubna ametyst cyrkonie dodatki na ślub blog modowy netstylistka

Pomysłów na dalsze blogowanie mam jeszcze wiele i liczę na to, że Wam się spodobają. Dziękuję serdecznie, że do mnie zaglądacie, komentujecie blogowe wpisy i dajecie mi wiele radości oraz energii do dalszego działania :) 






6 komentarzy:

  1. 6 lat to kawał czasu:) piekna ta biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 lat to szmat czasu - Gratulacje !!!


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 lat?! Kawał czasu, serdecznie gratuluję takie wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiej rocznicy ! :) Widać jak razem z Tobą zmieniał się blog. Życzę niesamowitych kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje kochana- 6 lat to piękny staż !! :D
    widać, że masz talent, więc rozwijaj go, bo widać, że robisz to z pasją, a to się ceni :)

    A u mnie 3 latka :) hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy :) A bransoletka z nutkami jest po prostu przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA