2.8.16

Moje must have na lato 2016


Moje must have na lato Summer essentials Furla mini, Melissa, Skin79,


Wakacje w pełni, zaczynamy kolejny letni miesiąc, który osobiście bardzo lubię, gdyż właśnie w sierpniu obchodzę ważne dla mnie święto :) Przygotowałam dziś dla Was moje osobiste zestawienie rzeczy, które towarzyszą mi tego lata i bez których ciężko by mi było się obyć. 

1. Jeansowe szorty z przetarciami 

Uważam, że to zdecydowany must have na lato. Jeansowe szorty są niezwykle uniwersalne. Noszę je zarówno w mieście w zestawieniu z wygodnym jasnym T-shirtem i butami Melissa lub ze szpilkami i elegancką bluzką w bardziej wieczorowej wersji, jak również zabieram ze sobą na weekendowe wyjazdy czy wakacyjne plażowanie. 

2. Balerinki Melissa 

To mój kolejny letni hit. Buty Melissa Ultragirl kupiłam ponad rok temu i pisałam już o nich na blogu tutaj. Posiadam model Ultra Sweet Gold, który idealnie pasuje do wielu zestawów, zarówno na co dzień, jak i w wersji bardziej eleganckiej. Są niezwykle wygodne i polecam je na kapryśną letnią pogodę, sprawdzają się również w deszczu ;)

3. YSL Baby Doll Kiss&Blush

Latem nie robią zbyt mocnego makijażu. Lubię produkty uniwersalne, które nie zajmują dużo miejsca w kosmetyczce i sprawdzają się w podróży. Moim must have jest róż do policzków w kremie od YSL, który można także stosować na usta czy nawet jako cień do powiek. Ma świetną formułę, która bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i nadaje policzkom naturalny różowy kolor. 

4. Okulary przeciwsłoneczne z oprawkami z motywem panterki

Od kilku lat jestem wierna okularom od Karla Lagerfelda z dużymi szkłami oraz oprawkami w panterkę. Idealnie leżą i chronią wrażliwą skórę wokół oczu przed promieniami słonecznymi. Zabieram je zawsze na letnie wakacje.

5. Ołówkowa spódnica w kwiatowy wzór

Tego typu spódnica w mocnych kolorach zawsze zwraca na siebie uwagę. Polecam zestawić z prostą bluzką na ramiączka i sandałkami na obcasie. 

6. Krem do twarzy z wysokim SPF

Chociaż lubię się opalać to w ostatnim czasie bardzo uważam na skórę i nie wystawiam jej zbytnio na słońce. Na co dzień używam obecnie kremu BB z SPF 50+ firmy La Roche Posay z serii Anthelios, ale kuszą mnie również azjatyckie kremy pielęgnacyjne BB do twarzy marki Skin79, które również posiadają wysokie faktory słoneczne. 

7. Klapki japonki Ipanema

Dwa lata temu kupiłam w Hiszpanii piękny model klapek Ipanema w złotym kolorze. Japonki tej marki są niezwykle komfortowe w noszeniu, dla mnie niezbędne nad morzem, ale sprawdzają się również idealnie na basenie czy weekendzie na działce. 

8. Słomkowy kapelusz 

To mój must have latem, szczególnie, gdy spędzam kilka godzin na plaży czy na spacerze. Dobrze dobranym kapeluszem można świetnie urozmaicić zwykły strój, uwielbiam w połączeniu z czerwoną letnią sukienką :)

9. Mini torebka Furla Metropolis

Tego typy torebka jest dla mnie niezbędna, gdy wychodzę wieczorem na miasto. Lubię ją również nosić na letnie spacery, gdyż jest maleńka i lekka, a mimo to pomieści wszystkie niezbędne rzeczy (telefon, klucze, portmonetkę, pomadkę ochronną do ust i chusteczki). 

10. Duży kwiatowy naszyjnik z kamieniami

Bardzo lubię duże naszyjniki z motywami kwiatowymi ozdobione kamieniami czy kryształkami. Często kupuję je na przecenach i mam kilka tego typu naszyjników. Są idealne na wieczór, doskonale ozdobią zwykły biały T-shirt czy jedwabną koszulę. Są niezwykle efektowne, kolorowe i kojarzą mi się z latem. 

A jakie są Wasze niezbędne ubrania i akcesoria na letni sezon? Jestem ciekawa czy podobne do moich czy też stawiacie na coś zupełnie innego? Czekam na komentarze.



13 komentarzy:

  1. Szorty z przetarciami też są moim must have :) Melisski to już moje małe uzależnienie i mam ich kilka par, chociaż najbardziej podobają mi się te zaprojektowane przez Vivienne Westwood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię też kolekcje Jasona Wu dla Melissy :)

      Usuń
  2. Polecamy bransoletki Paul Hewitt, zegarki CLUSE oraz świetne pierścionki z kolekcji DG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki Melissa - uwielbiam !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mega wygodne nie tylko latem :) Miłego dnia!

      Usuń
  4. Moje wakacyjne must-have to również balerinki, a także lekkie i zwiewne spodenki, T-shirty, ulubione sandały i lekkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, tak, też latem stawiam na lekki makijaż :)

      Usuń
  5. Szorty, kapelusz i ta szminka- mega!<3
    Szorty z przetarciami obowiązkowo!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, miłego dnia :)

      Usuń
  6. szorty z przetarciami to również moje must have:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. No troszke tych rzeczy jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA