19.4.16

Jak nosić "mom jeans"?

Mom Jeans City Outfit




Dzień dobry! Dziś proponuję Wam miejską stylizację z bardzo modnymi w tym 
sezonie spodniami z wysokim stanem czyli tzw. "mom jeans" inspirowanymi krojami 
z lat 80/90. Takie spodnie będą dobrze wyglądały z wpuszczonym luźnym T-shirtem. 
Do takiego casualowego stylu dodałam dość elegancką czarną marynarkę, wygodne
buty Melissa oraz czerwoną torebkę-worek. Paznokcie możemy pomalować srebrnym
metalicznym lakierem, a na usta nałożyć matową pomadkę w odcieniu czerwono-
pomarańczowym. 

A oto elementy, które wykorzystałam do stworzenia tego zestawu:

Melissa ballet shoes, 335 PLN / Shoulder bag, 54 PLN / Aldo watch, 95 PLN / Nyx lipstick, 38 PLN /
Nars cosmetic, 81 PLN

Mam nadzieję, że stylizaja przypadła Wam do gustu. Nosicie w tym sezonie spodnie 
typu "mom jeans"? Z czym je zestawiacie. Jestem ciekawa Waszych opinii. 
Pozdrawiam serdecznie :)


16 komentarzy:

  1. Baaardzo ciekawe zestawienie :) podoba mi się:)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny, również obserwuję i będę do Ciebie zaglądała często :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajne zestawienie !! Podoba nam sie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie stylizacje. Widziałem takie spodnie, ale nie sądziłam, że mają taką nazwę :) osobiście nie posiadam takich w swojej szafie, ale myślę, że warto by było zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w jeansy inwestować warto zawsze :D Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. A ja mam takie spodnie ale planuję zrobić w nich dziury :D Ciekawe co z tego wyjdzie :D A stylizacja bardzo w moim stylu :)
    A u mnie rozdanie maseczek firmy 7thHeaven, które dopiero co trafiają do polskich drogerii oraz ich recenzja w krótkim video!
    Ogromnie liczę na to, że weźmiesz udział! Pozdrawiam :)
    http://www.camesss.pl/2016/04/test-maseczek-7th-heaven-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na zrobienie dziur jest świetny, daj znać jak poszło :) Idę poczytać Twoją recenzję maseczek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Spodnie fajne ale na kimś :D na mnie by nie wyglądały dobrze chyba :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto spróbować czegoś nowego :) Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie zestawienia.
    Tym bardziej gdy jeans jest gwiazdą stylizacji.
    Fajny post !

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie jeansy często są na 1szym miejscu ;)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja, chętnie ubrałabym się tak :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje stylizacje też bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  8. super propozycje, dobre połączenia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA