14.3.16

Przyciągamy wiosnę - stylizacja z odcieniami różu :)

W ostatnim czasie publikuję trochę mniej, ale mam nadzieję, że wkrótce wena powróci. Tymczasem chcę się z Wami podzielić stylizacją zainspirowaną wiosną, która ewidentnie wisi już w powietrzu. 
stylizacja na wiosnę, różowe trampki, porady stylizacyjne, blog modowy, wiosenny outfit, netstylistka



Mam nadzieję, że uda mi się przyciągnąć wiosnę delikatnym kolorem pastelowego różu oraz jednym z ciekawszych zapachów 2016 roku - Poison Girl - stworzonym przez Diora. W zestawie umieściłam modne sportowe buty, przetarte jeansy oraz wygodną torebkę listonoszkę w kształcie podkowy. Do zarzucenia proponuję luźną dresowa kamizelkę z rękawem 3/4.  

Jest to stylizacja na co dzień, w stylu sportowo-miejskim. Co o niej sądzicie? Jakie ubranie chętnie założycie wiosną? Czekam na Wasze komentarze. 

17 komentarzy:

  1. Świetne jeansy :) Ja już swoją szafę uzupełniłam w wiosenne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają Twoje pastelowe propozycje na wiosnę i oczywiście różowe trampki Converse :)

      Usuń
  2. ale super jeansy :D ja mam podobne:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Będę do Ciebie zaglądać :)

      Usuń
  3. Powoli już zaopatruję szafę w wiosenne rzeczy.

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek mi się bardzo podoba ^^ ogólnie mój styl :D
    mogłabyś poklikac u mnie w linki?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/03/banggood-wishlist-piosenki-na-gitare.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, właśnie Cię odwiedziłam :)

      Usuń
  5. Buty sa swietne !! Bardzo nam sie :)<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. A mnie urzekły kolczyki :) 100% wiosny <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wspaniałego tygodnia dla Ciebie :)

      Usuń
  8. przepiękny jest ten sweter <3 zresztą płaszczyk też! ubrałabym się tak, zdecydowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA