23.3.16

Co kupić z nowej kolekcji H&M na wiosnę-lato 2016?

Dzień dobry! Czy kompletujecie już garderobę na nadchodzący sezon wiosenno-letni? Jeśli właśnie zastanawiacie się co kupić, aby wyglądać stylowo oraz chcecie poznać najnowsze trendy modowe to zapraszam Was do małego przeglądu nowości proponowanych przez sklep H&M.

1. Satynowa kurtka pilotka "Bomber jacket"

bomber jacket H&M nowa kolekcja trendy 2016 co kupić na wiosnę blog modowy
Źródło: www2.hm.com/pl
2. Biało-czarna kurtka etno wyszywana koralikami

kurtka etno nowości H&M trendy na wiosnę 2016 modowe propozycje
 Źródło: www2.hm.com/pl
3. Bluzka w kwiatowy wzór z odkrytymi ramionami

H&M nowa kolekcja wiosna/lato 2016 bluzka z odkrytymi ramionami trendy wiosna 2016
Źródło: www2.hm.com/pl
4. Kremowy top w prążki z odkrytymi ramionami i dekoltem hiszpańskim

hiszpański dekolt top z odkrytymi ramionami co kupić na wiosnę 2016 wiosenna kolekcja moda
Źródło: www2.hm.com.pl
5. Jeansy z wysoką talią "mom jeans"

trendy 2016 mom jeans jeansy z wysoką talią blogger co kupić na wiosnę
Źródło: www2.hm.com/pl
6. Etniczny kardigan we wzorzysty splot z rękawem 3/4

nowa kolekcja H&M trendy wiosna/lato 2016 co kupić z nowych kolekcji blogger
Źródło: www2.hm.com/pl
7. Sprane szorty jeansowe z dziurami

krótkie szorty jeansowe H&M sprane jeansy wiosna/lato 2016 blog modowy
Źródło: www2.hm.com/pl
8. Wzorzysta chusta z niebieskimi frędzlami w stylu boho

H&M wzorzysta chusta z frędzlami etno boho trendy wiosna 2016 netstylistka blog modowy
Źródło: www2.hm.com/pl
9. Buty sportowe z płótna w kolorze metalicznego srebra

sportowe tenisówki H&M metaliczne dodatki trendy 2016 metaliczne srebrne buty
Źródło: www2.hm.com/pl
10. Krótki ozdobny naszyjnik z perłami i kamieniami w odcieniu zieleni

H&M dodatki wiosna-lato 2016 co kupić z nowej wiosennej kolekcji naszyjnik etno boho style
Źródło: www2.hm.com/pl
Jestem bardzo ciekawa jakie trendy zagoszczą u Was na wiosnę 2016. Pochwalcie się Waszymi zakupami lub planami zakupowymi na najbliższe miesiące :) Pozdrawiam serdecznie.









21 komentarzy:

  1. byłam już w H&M i nawet kupiłam sobie bluzkę z nowej kolekcji, ale widzę, że nie mam jej w Twoim zestawieniu. :) Czarna z frędzlami na dole. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się tutaj przedstawić wszystkich nowości, bo jest ich baaardzo dużo... Bluzka z frędzlami to świetny wybór na wiosnę, daj znać jak się nosi :) Miłego dnia!

      Usuń
  2. U mnie zagości nr 1 z Twojej listy, czyli bomber jacket. Jest dla mnie tegorocznym hitem i powrotem do przeszłości, bo już kiedyś były modne. Pozdrawiam i zapraszam na www.eskaiemka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wielki powrót bomber jacket, wiele wzorów będzie modnych tej wiosny :)

      Usuń
  3. świetny post i super propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chusta i szorty są świetne :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chusta dla mnie jest cudowna :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne propozycje - lubię takie kolory i fasony. Najbardziej podoba mi się etniczny kardigan i kremowy top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że propozycje się spodobały :)

      Usuń
  6. Hej, jest kilka smaczków z H&m które na pewno kupie, ten bomber jest super. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością znajdzie się sporo fajnych rzeczy na wiosnę. Będę do Ciebie zaglądać :)

      Usuń
  7. W tym sezonie H&M ma świetną kolekcję!! Byłam widziałam, zdobyłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA