11.2.16

Jak wybrać idealne buty ślubne? - mini przewodnik zakupowy panny młodej

Ślub to niezwykle ważne wydarzenie. Te z Was, które przygotowują się do niego w 2016 roku wiedzą, że jest to nie lada wyzwanie ;) Aby choć trochę Wam je ułatwić od strony stylizacyjnej przygotowałam małe zestawienie butów dla przyszłej panny młodej.

różowe buty ślubne czółenka na ślub moda ślubna jakie buty na ślub
źródło: www..visione.pl


Na co zwrócić uwagę przy wyborze butów idealnych?

  1. Materiał z jakiego wykonane są buty  - Najlepiej sprawdzi się tutaj naturalna, wysokiej jakości skóra naturalna. Jest ona miękka i dobrze dopasowuje się do stopy. Wkładka również powinna być wykonana ze skóry naturalnej, aby zapewnić komfort i dobrą cyrkulację powietrza w obuwiu. Uważajcie na kolorowe wkładki z farbowanej skóry - mogą farbować!
  2. Podeszwa - Ważne, aby była dość giętka oraz wykonana z materiału, który nie będzie się ślizgał po podłożu. Należy również zwrócić uwagę na jej kolor. Podeszwa butów ślubnych powinna być jasna, np. biała, kremowa lub cielista. Nie należy kupować butów na czarnej lub ciemnobrązowej podeszwie.
  3. Obcas - Tutaj wybór należy do Was. Ważne, aby czuć się wygodnie w wybranej wysokości. Pannom młodym, które mają grubszą łydkę nie poleca się butów na bardzo cienkiej szpilce, natomiast dziewczynom, które mają bardzo szczupłe i drobne łydki odradzam buty na masywnym obcasie. Pamiętajcie, aby koniecznie zabrać wybrane buty na przymiarkę sukni ślubnej, aby odpowiednio dopasować jej długość!
  4. Ozdoby - W ostatnim czasie bardzo modne są buty ślubne z różnego rodzaju doczepianymi spinkami ozdobnymi. Mogą to być błyszczące kryształki, czy też materiałowe kokardki. Tego typu ozdoby polecam do krótszej sukni ślubnej odsłaniającej nogi. Jeśli wybrałyście suknię do ziemi i nie będziecie miały sukni na kole, odradzam spinki do butów i buty z ozdobami, gdyż mogą się one zaczepiać o suknię. 
  5. Kolor - W ostatnim czasie w tym temacie jest dozwolone prawie wszystko. Niemniej jednak przyjęło się, że wybierając buty w kolorze sukni powinny one być o ton ciemniejsze. Polecam dopasowanie koloru butów do koloru bukietu, ozdobnej wstążki w pasie lub biżuterii. Bardzo modne w 2016 roku są również buty z metalicznej skóry w kolorze złotym lub srebrnym. To ciekawa alternatywa dla klasycznych białych szpilek.
A teraz kilka modeli z najnowszych kolekcji, które zwróciły moją uwagę:


Visconi szpilki ślubne jakie buty na ślub buty ślubne netstylistka trendy 2016
 źródło: www.visione.pl


złote czółenka szpilki Michael Kors najmodniejsze buty ślubne złote szpilki na ślub 2016
źródło: www.zalando.pl
Metaliczne srebrzysto-niebieskie szpilki Solo Femme

metaliczne szpilki w szpic buty ślubne trendy 2016 najmodniejsze szpilki srebrne
źródło: www.answear.com
Różowe szpilki na pasek Fun in Design

różowe szpilki na pasek różowe buty ślubne na obcasie trendy 2016 jak wybrać buty ślubne
źródło: www.funindesign.pl


złote szpilki szpilki metaliczne najmodniejsze buty ślubne 2016 netstylistka
źródło: www.allegro.pl
Niebieskie czółenka z lakierowanej skóry Gino Rossi

buty ślubne trendy 2016 niebieskie buty na ślub kolorowe szpilki na ślub blog modowy
źródło: www.gino-rossi.com


różowe szpilki na ślub czółenka Kazar Mirela nowa kolekcja wiosna 2016
źródło: www.kazar.com

Jestem ciekawa jakie są Wasze doświadczenia jeśli chodzi o buty ślubne? Piszcie w jakich brałyście lub zamierzacie wziąć ślub :) Pozdrawiam serdecznie!


12 komentarzy:

  1. Fajny artykuł. Bardzo podobają mi się buty nr.3, 5. i 7. Te pierwsze wymienione przeze mnie mają jeden (jak dla mnie) mankament i chyba nie zdecydowałabym się na odkryte palce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, podobno jest jakiś przesąd związany ze szczęściem uciekającym przez buty z odkrytymi palcami. Ja jednak sądzę, że najważniejsze, żeby były wygodne i podobały się pannie młodej ;)

      Usuń
  2. pierwsze 3 pary, które przedstawiłaś są przepiękne! Powaliły mnie :D Ja na swoim ślubie miałam płaskie buty i bardzo się z tego cieszę i nie żałuję ;) Wybawiłam się, wytańczyłam, chociaż i tak o 22.00 już mi zabrali buty ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie, płaskie buty też mogą być super wygodnym rozwiązaniem :)

      Usuń
  3. zdecydowanie pierwsze :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja miałam bardzo podobne do tych z 1 zdjęcia. Na weselu super się spisały. Ale potem mieliśmy zaplanowaną sesję zdjęciową w ogrodzie botanicznym i tam obcas wszedł mi w szczelinę między płytami betonowymi i się złamał. ;) Także buty były na raz tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sesja plenerowa to jeszcze inna bajka ;) Najważniejsze, że buty sprawdziły się świetnie na weselu. Pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Wszystkie nam sie podobaja <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Niby wszystko takie oczywiste, a jednak warto przed zakupem butów na tak ważną uroczystość, przez moment zastanowić się czy spełniają one nasze wymagania. Bardzo przydatne rady. :) Osobiście, najbardziej odpowiadają mi buty z pierwszego zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba taki wybór dobrze przemyśleć :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA