18.12.15

Świąteczny zestaw z plisowaną metaliczną spódnicą / Christmas Outfit with mettalic pleated skirt

Christmas Outfit with pleated mettalic skirt

Christmas Outfit with pleated mettalic skirt by netstylistka 


Dzień dobry! Jak tam u Was przygotowania do Świąt? Mam nadzieję, że czujecie już ten wspaniały klimat oraz przygotowujecie się do spotkań w gronie najbliższych.  Właśnie na taki uroczysty obiad czy kolację chciałabym Wam dziś zaproponować zestaw z plisowaną spódnicą. Taki krój jest obecnie niezwykle modny, a zwłaszcza w połączeniu z materiałami w metalicznych kolorach. Ja na Święta proponuję Wam spódnicę w kolorze złotym, do której można założyć delikatną kremową koszulę z dekoldem w kształcie litery V wydłużającą optycznie szyję oraz klasyczne czerwone szpilki. Elegancka biżuteria ozdobiona perłami i cyrkoniami będzie doskonałym uzupełnieniem takiego zestawu. Jeszcze tylko odrobina ulubionych perfum i można poczuć magię Świąt :)

Lubicie plisowane spódnice? Do czego je nosicie? Chętnie poznam Wasze opinie :) 

8 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, ale nie wiem czy pokusiłabym się o plisowaną spódnicę - niespecjlanie za nimi przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że wiele osób ciężko do takiej spódnicy przekonać. Ja sama się przymierzam bo jeszcze takiej w szafie nie mam.

      Usuń
  2. hej, bardzo fajny zestaw na switeczną wigilie, ja także planuje jakis post o tej tematycy przygotowac. pozdrawiam i zapraszam do mnie www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dodałam Twój blog do obserwowanych, będę zaglądać :)

      Usuń
  3. Piękny zestaw chociaż za plisami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja! Bardzo lubię plisowane spódnice. Klasycznie, kobieco, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego zestawu najbardziej podoba mi się koszula i szpilki, marzę o czerwonych szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :) te szpilki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA