2.12.15

Stylowe prezenty gwiazdkowe - 5 propozycji od netstylistki :)

Witajcie! Grudzień to czas przygotowań świątecznych. Z pewnością wiele/wielu z Was zastanawia się czym obdarować najbliższe osoby, aby sprawić im radość w nadchodzące święta. Mam nadzieję, że uda mi się Was dziś zainspirować moimi propozycjami. A więc zaczynamy :)

kalendarz dzienny CIAK Pitti błękitny prezenty gwiazdkowe co kupić netstylistka
źródło: www.escribo.pl

modne kalendarze na 2016 pomysły na prezenty świąteczne netstylistka
źródło: www.escribo.pl


CIAK to włoska firma z tradycjami oferująca ręcznie wykonane kalendarze oraz notesy. W Polsce produkty CIAK są dostępne na stronie www.escribo.pl. Szczerze polecam kalendarze tej firmy, które miałam już okazję przetestować. Są bardzo starannie wykonane, posiadają interesujące kolory okładek wykonanych ze skóry ekologicznej oraz wysokiej jakości papier. Mnie zainteresował model CIAK Pitti 2016 w kolorze lila czyli mały (12x17cm) i poręczny kalendarz dzienny, który bez problemu zmieści się w torebce. Myślę, że produkty marki CIAK to dobry prezent dla osób zwracających uwagę na szczegóły oraz ceniących sobie precyzję wykonania i oryginalne rozwiązania.


paleta do makijaży Yves Saint Laurent na prezent gwiazdkowy 2016 netstylistka moda
źródło: www.allegro.pl

Dla fanek makijażu wspaniałym prezentem będzie paleta z limitowanej kolekcji Yves Saint Laurent Very YSL Black Edition. Paleta posiada czarne skórzane etui z logo marki. Zawiera 4 cienie do oczu, dwie pomadki oraz rozświetlający puder z delikatnymi złotymi drobinkami. Na uwagę zasługuje duże lusterko przy pomocy którego można wykonać szybki makijaż w praktycznie każdych warunkach. Polecam na prezent dla kochających markowe kosmetyki. 


wielokolorowa apaszka jedwabna 100% jedwab pomysł na prezent Święta Bożego Narodzenia 2016
źródło: www.allegro.pl

Jedwabna apaszka sprawdzi się jako prezent dla fashionistki, w której szafie nie może zabraknąć takich niezbędnych dodatków urozmaicających klasyczne stylizacje. Warto zwrócić uwagę na jakość materiału. Najlepiej jeśli apaszka ma ręcznie rolowane brzegi. 


książka modowa Paryski Szyk Ines de la Fressange pomysł na prezent Gwiazdka 2016 netstylistka
źródło: www.dobre-ksiazki.com.pl

Kolejną propozycją jest książka o tematyce modowej. Wybór pozycji w księgarniach jest dość szeroki i myślę, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla bliskiej osoby zainteresowanej modą, stylem i urodą. Ja chętnie uzupełniłabym moją kolekcję o książkę PARYSKI SZYK, która powstała we współpracy francuskiej modelki Ines de la Fressange oraz dziennikarki magazynu ELLE Sophie Gachet. Tematyką książki jest stylizacja, tworzenie garderoby opartej na ograniczonej liczbie elementów, a także przegląd klimatycznych miejsc, które warto odwiedzić w Paryżu. Myślę, że to lekka i przyjemna lektura na zimowe wieczory.


szczotka do włosów TangleTeezer Gold Rush propozycje prezentów na Gwiazdkę 2016 netstylistka
źródło: www.tangleteezer.com
źródło: www.tangleteezer.com


Szczotka do włosów firmy Tangle Teezer to świetny wynalazek, który docenią posiadaczki długich włosów. Szczotka bezboleśnie rozczesuje nawet kręcone włosy nie niszcząc ich struktury, a przy okazji doskonale masuje skórę głowy pobudzając włosy do wzrostu. Na prezent polecam kompaktowe wydanie z podstawką, która zabezpiecza ząbki szczotki przed kurzem oraz umożliwia wygodne noszenie szczotki np. w torebce. Tangle Teezer jest dostępna w kilku kolorach i wzorach, m.in. w czarno złotej tonacji, we wzór panterki lub świąteczne gwiazdki :)

To moje 5 pierwszych propozycji stylowych prezentów. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. A Wy myślicie już czym obdarować najbliższych? Jakie są Wasze pomysły? Pozdrawiam ciepło :)





13 komentarzy:

  1. Szczotka do włosów jest faktycznie fantastyczna, dostałam ją rok temu na gwiazdkę i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam w klasycznej wersji i również jestem nią zachwycona :)

      Usuń
  2. Ja też dostałam Tangle Teezer pod choinkę i do tej pory wspaniale mi służy :) W tym roku chętnie dostałabym taki piękny włoski kalendarz, jak w Twojej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A włoski łonowe też tak fantastycznie rozczesuje jednocześnie masując?

    OdpowiedzUsuń
  4. CIAK to jest jakaś ciekawa ksionszka? Oczym? coś jak grej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje :) Ja też przygotowałam swoje propozycje prezentów i zgrałyśmy się ze szczotkami Tangle Teezer ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie do Ciebie zajrzę :) Również pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Super pomysły na prezent, właśnie zabieram się za świąteczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę owocnych zakupów :)

      Usuń
  8. http://d5h.pl/r/m47wygraj-modne-ubrania

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy kalendarz jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe propozycje, natychmiast łapię się na ten włoski kalendarz. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA