31.12.15

Stylizacja na Sylwestra. Szczęśliwego Nowego Roku 2016!!!




Kochani! Dziekuję Wam serdecznie za Waszą obecność oraz wszystkie pozostawione komentarze. 

stylizacja na Sylwestra, mała czarna, kopertówka, złote szpilki, outfit na imprezę sylwestrową

Podsumowując rok 2015, na blogu zaszło trochę zmian. Przeszłam z tematyki stricte biżuteryjnej na zagadnienia związane z modą oraz stylizacją. Blog odwiedza coraz więcej nowych osób i daje mi to wiele satysfakcji. Mam mnóstwo pomysłów związanych z blogiem na Nowy Rok i mam nadzieję, że będziecie mi dalej towarzyszyć  w tej drodze :)


Chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze oraz dużo wytrwałości i motywacji do spełniania najskrytszych marzeń. Szczęśliwego 2016 roku! 

3 komentarze:

  1. Ja w tym roku stawiam na klasykę, czyli również mała czarna :D

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    MÓJ BLOG / KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na luzie, idę do znajomych na domówkę - wieczorowe stroje nie są wymagane:)
    Życzę Ci udanej zabawy w dzisiejszą noc:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna propozycja :) Wszystkiego najlepszego w Nowym RokU :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA