25.11.15

Winter night outfit


Wydaje się, że zima zagościła u nas już na dobre. Mam dziś dla Was stylizację na chłodny wieczór. 





Głównym elementem jest tutaj szary dzianinowy sweter z motywem serca, który dla kontrastu połączyłam z czarną koronkową spódnicą. Do tego wysokie szpilki w rockowym stylu oraz ozdobna bransoleta. Stylizację dopełnia mała torebka kopertówka w modnym w tym sezonie morskim kolorze oraz duże kolczyki z kryształkami. 

Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja. Jestem ciekawa Waszych opinii. Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Właśnie łączenie ciężkich rzeczy z lekkimi typu koronka...świetny pomysł. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bluzeczka śliczna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, ja juz mam wishliste na ten sezon. pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o sznurowanych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Chętnie zajrzę do Ciebie. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. hej, czekam na nowosci u ciebie, u mnie post o timberlandach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka - dokładnie taka jakie uwielbiam, a ich nigdy za dużo w szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA