9.11.15

Stylizacja do biura

Formal but not boring

Formal but not boring by netstylistka 

Dzień dobry! Jak Wam mija dzień? U mnie dziś deszczowo, więc korzystam z niepogody i nadrabiam zaległości przy komputerze. Przygotowałam dziś dla Was stylizację do biura. 

Mimo iż jest to dość klasyczne zestawienie dodałam do niego mocny akcent w postaci szpilek oraz lakieru do paznokci w kolorze czerwonego wina. Ozdobny pasek pięknie podkreśla talię i ozdabia białą koszulę. Aby nie było nudno proponuję duży pierścień z szarym kamieniem w złotej oprawie oraz pojemną biznesową torbę, również ze złotymi dodatkami. 

Jak Wam się podoba takie zestawienie? Co najczęściej zakładacie do pracy w biurze? Jestem ciekawa Waszych opinii :) 


12 komentarzy:

  1. Ładny zestaw :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny zestaw idealny do biura :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko choc ja bym dodala wiecej czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze można pokombinować ;)

      Usuń
  4. Coś dla mnie! Uwielbiam taki styl. Za fajną, białą koszulę dałabym się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobra biała koszula to podstawa.

      Usuń
    2. Tak, szczególnie tak jak u mnie w korpo :)

      Usuń
  5. Świetny zestaw, mimo, że nie pracuję w burze, to mega mi się podoba <3 Rewelacyjnie wszystko dobrałaś - brawo :)

    Udanego weekendu !!
    Pozdrawiam
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA