21.10.15

Subiektywny przegląd polskich marek na jesień-zimę 2015/2016

Witajcie! Jesień zagościła już u nas na dobre. Dzisiaj u mnie typowa szarówka za oknem, tak więc doskonały czas na blogowanie ;) Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby napisać w końcu coś o polskich markach odzieżowych. Rynek mody slow fashion rozwija się prężnie i mam wrażenie, że wiele osób w ostatnim czasie poszukuje ubrań "niesztampowych" wykonanych z najwyższej jakości materiałów. Zasada jest taka - kupujemy ubrania z materiałów, które są wytrzymałe, komfortowe dla naszego ciała i posłużą nam więcej niż jeden sezon, zachowując nienaganną formę. Gdzie jest haczyk? Oczywiście jest nim cena, która w wielu przypadkach jest zawrotnie wysoka. Niemniej jednak można znaleźć polskie marki oferujące doskonałe produkty w całkiem atrakcyjnych cenach. I na takich właśnie chciałabym się skupić dzisiaj przedstawiając Wam mój subiektywny przegląd i propozycje modowe z myślą o najważniejszych trendach na sezon jesień-zima 2015/2016. Zaczynamy :)


Bardzo spodobał mi się jesienny szary płaszcz przewiązywany w pasie. Taki krój nadaje się doskonale jeśli chcesz podkreślić i wyszczuplić talię oraz nadać sylwetce kobiecych proporcji. Klik Klik

szary wełniany płaszcz wełna trendy jesień-zima 2015/2016
źródło: www.bialcon.pl
2. inkastyl.pl

W sklepie Inkastyl znalazłam bardzo interesujące asymetryczne ponczo w kolorze granatowo-czarnym. Można je nosić na wiele sposobów, mnie podoba się przewiązane paskiem. Cena również jest bardzo atrakcyjna. Klik Klik

polska moda blog granatowe ponczo na jesień slow fashion
źródło: www.inkastyl.net
3. farsa.eu

A teraz propozycja oryginalnego T-shirta "Rozradowana Skłodowska". Myślę, że hasło nie wymaga komentarza :D Bardzo dobry skład - 92% bawełna, 8% elastan. Koszulka dobrze dopasowuje się do ciała. Klik Klik

T-shirt bawełna z napisem slow fashion polska odzież polska moda blog
źródło: www.farsa.eu

W sklepie Moonchili zainteresował mnie pewien produkt 2 w 1. Są to czarne bawełniane getry, które możemy nosić np. do oficerek czy kaloszy jako ocieplenie, ale również możemy z nich zrobić długie rękawiczki bez palców, tzw. mitenki. Klik klik

czarne getry za kolano do kaloszy Hunter slow fashion polish fashion blog
źródło: www.moonchili.com
5. nubee.pl

A na zakończenie dzianinowa uniwersalna sukienka bombka z długim kominem łódzkiej firmy Nubee. Obecnie jest w promocji. Bardzo lubię taki styl. Aby zrobić z niej wersję bardziej kobiecą można dodać pasek. Klik Klik

Nubee dzianinowa sukienka z kominem polska moda trendy jesień-zima 2015/2016 netstylistka
źródło: www.nubee.pl

To na dzisiaj tyle. Dajcie znać w komentarzach czy spodobały się Wam moje propozycje. Lubicie polskie marki odzieżowe? Jakie sklepy odwiedzacie? Pozdrawiam serdecznie! 




5 komentarzy:

  1. Interesujące rzeczy ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te ubrania, podobają mi się:) Bardzo lubię By insomnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja super, ciekawe czy jeszcze maja to wdzinako

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje a getry jako mitenki strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA