11.10.15

Jesienna stylizacja z trenczem i zielonymi rurkami

Fall outfit

Fall outfit przez netstylistka

Witajcie! Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną jesienną stylizację. W roli głównej występują tutaj zielone spodnie rurki. Dopasowałam do nich wzorzystą koszulę w odcieniach białym, czarnym oraz miętowym. Aby podkreślić długie nogi proponuję czarne botki sztyblety na obcasie i wyższej podeszwie. Aby czuć się komfortowo warto mieć przy sobie dużą, pojemną torebkę w stylu "shopper bag". Do zarzucenia proponuję cieplejszy płaszcz trencz w kolorze szarym. Płaszcz posiada ozdobne wiązanie w pasie, które doskonale podkreśla kobiecą talię. Kolorystyka tej stylizacji jest dość spokojna, dlatego można zaszaleć z makijażem i np. podkreślić usta pomadką w kredce w kolorze czerwonego wina lub burgundu. 

Co sądzicie o tej propozycji? Jestem ciekawa Waszych komentarzy. Pozdrawiam serdecznie! 

13 komentarzy:

  1. Rurki są świetne! Genialny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dobrane elementy. Jestem zachwycona tymi rurkami - super kolor:-0

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula mi się podoba! Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rurki boskie :). Przełamują szarość tego stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze dodać odrobinę koloru :)

      Usuń
  5. Stylizacja świetna! :) Bardzo podoba mi się kolor rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi si taka kolorowa stylizacja :)
    Pozdrawiam!


    Mogę prosić Cię o pomoc? Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Płaszcz jest obłędny! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA