4.9.15

YSL la Laque Couture i Givenchy le Vernis - metaliczny manicure w kolorze brązowego pirytu, bieli i złota

Witajcie! Jak tam u Was samopoczucie? Pogoda za oknem zmienna, u mnie podobnie z nastrojem, więc żeby go sobie poprawić postanowiłam napisać dziś kosmetyczny post :)

Jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu bardzo sobie cenię markę YSL, nigdy nie zawiodłam się na jej pomadkach do ust czy błyszczykach. Do tej pory jednak nie testowałam produktów do manicure tej firmy. Skusił mnie kolor lakieru do paznokci #35 Bronze Pyrite la Laque Couture i gdy zobaczyłam go na allegro nie byłam w stanie się oprzeć ;) YSL Bronze Pyrite jest idealnym odzwieciedleniem pirytu - mojego ukochanego kamienia, którego często używam do tworzenia biżuterii. 

YSL  Yves Saint Laurent Bronze Pyrite La laque couture

Kolor lakieru należy do kolorów metalicznych, opalizujących. Jestem pozytywnie zaskoczona, że już jedna warstwa bardzo dobrze kryje i efektownie wygląda na paznokciach. Kolor to brąz wpadający w przygaszony złoty odcień. Metaliczne kolory są jednym z jesiennych trendów 2015 więc szczerze polecam ten lakier YSL. Jeśli chodzi o trwałość to u trzyma się on nienagannie przez około 4-5 dni, a następnie zaczyna się lekko ścierać na końcówkach paznokci.

Pirytowy brąz postanowiłam dla urozmaicenia połączyć z białym odcieniem również od YSL #26 Blanc Symboliste. Jeśli chodzi o ten kolor to aby uzyskać kryjący efekt trzeba nałożyć co najmniej 2 warstwy. Mimo tej niedogodności, moim zdaniem wynik jest interesujący. To mój pierwszy biały lakier do paznokcji i już widzę wiele możliwości interesującego zestawienia go z innymi odcieniami.

Na biały lplor nałożyłam jeszcze warstwę nawierzchniowego lakieru brokatowego Givenchy le Vernis #21 Parure Scintillante. Bardzo lubię ten ostatni lakier za jego wszechstronne możliwości zastosowania. Drobinki brokatu zatopione są w bezbarwnym lakierze. Są one bardzo delikatne i różnej wielkości, a co najważniejsze - nie zostawiają na paznokciu szorstkiej warstwy.  


YSL Bronze Pyrite Blanc Symboliste Givenche Parure Scintillante

YSL la laque couture swatches Givenchy Parure Scintillantes


Jestem ciekawa czy lubicie takie zestawienia? Jakie są Wasze ulubione kolory lakierów do paznokci? Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze komentarze:)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę na oczy firmę YSL. No i nie jest to mój kolor, ja na jesień uwielbiam wszelkie winne, śliwkowe, czy czerwone pazury. Takie z zacięciem ale bardzo kobiece kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor śliwkowy lub czerwonego wina też uwielbiam, faktycznie to bardzo kobiece odcienie :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA