19.9.15

Stylizacja na weekend w mieście


Cześć! Przedstawiam Wam dzisiaj weekendową stylizację idealną na popołudniowe/wieczorne wyjście na miasto. Ten zestaw opiera się na połączeniu 3 podstawowych kolorów - szarego, czarnego oraz fuksji.

Stylizacja na weekend w mieście



Rockowego charakteru temu zestawowi dodaje kurtka ramoneska. Szarość i czerń przełamałam dodając wygodną torebkę w kolorze fuksjowym oraz duże wiszące kolczyki z fuksjowymi kryształkami.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Dajcie znać w komentarzach. Życzę Wam wspaniałego weekendu! 

12 komentarzy:

  1. Świetna bluzeczka. Nigdy nie nosiłam spodni o takim kroju, ale od jakiegoś czasu się już do tego przymierzam :) Lubię stonowane stylizacje, przełamane żywym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw ;)
    również obserwuje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są idealnym wykończeniem całości, super set :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka.
    Mam prośbę klikniesz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html ?

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja bardzo w moim stylu!;)
    Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice post :) kisses:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie coś w mojej kolorystyce :) bardzo fajny set.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam stylizacje z ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Torebka bardzo mi się podoba ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post. A stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, bardzo stonowana, a zarazem wyrazista. ;))
    Obserwujemy?

    Mój zwariowany świat: KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA