13.8.15

Trendy na sezon jesień-zima 2015/2016 w kolekcjach wielkich projektantów

Witajcie w ten kolejny gorący dzień. Jak dajecie sobie radę z upałami? Ja zdecydowanie polecam mrożoną kawę oraz odrobinę relaksu :) W tym roku w sierpniu mamy w Polsce prawdziwe lato. Niemniej jednak sierpień to miesiąc, w którym zaczynamy już powoli myśleć o jesieni. Czy znacie najnowsze trendy na jesień 2015r.? Chciałabym się z Wami podzielić kilkoma sieciowymi nowościami od wielkich projektantów mody, które mogą Was zainspirować oraz uprzyjemnić przejście z sezonu letniego w jesienno-zimowy. 

Królujący latem motyw kwiatowy wcale nie wychodzi z mody. Dolce&Gabbana proponuje nam na jesień 2015 emblematyczne czerwone róże. Zdobią one szyfonowe sukienki i bluzki, rozpinane sweterki, jak również buty i torebki. Mnie najbardziej spodobały się w takim wydaniu:

Dolce&Gabbana Rose Print Calf Skin Mini Von Bag czyli urocza mini torebka skórzana w róże z przegródką na smartphona

Dolce&Gabbana Rose print calf skin mini von bag
źródło: www.store.dolcegabbana.com
mini torebka w róże Dolce&Gabbana trendy jesień 2015
źródło: www.store.dolcegabbana.com
Kolejnym trendem również z nowej kolekcji Dolce&Gabbana, który osobiście bardzo przypadł mi do gustu są szpilki i slippersy pokryte koronką oraz ozdobione kryształkowymi spinkami (o dekoracyjnych spinkach do butów pisałam już tutaj). Występują one praktycznie we wszystkich kolorach tęczy więc wybór jest naprawdę szeroki. Koronka jest dla mnie symbolem elegancji, jednak łatwo przesadzić z jej nadmiarem, który może sprawić, że stylizacja stanie się zbyt "kiczowata". Myślę, że koronkowe szpilki mogą stanowić doskonałe dopełnienie casualowego stylu wieczorowego w połączeniu np. z jeansami. 


Dolce&Gabbana Taormina lace Bellucci court shoes with brooch
źródło: www.store.dolcegabbana.com
Dolce&Gabbana koronkowe szpilki z kryształkami tredny jesień 2015
źródło: www.strore.dolcegabbana.com
Kolejnym motywem, który bardzo mi się spodobał jest przeniesienie śródziemnomorskich biało-niebieskich wzorów Majolica z ceramiki do nowej kolekcji ubrań i dodatków Dolce&Gabbana.


Dolce&Gabbana Blue Majolica winter trends 2015/2016
źródło: www.store.dolcegabbana.com

Dolce&Gabbana Blue Majolica Print
źródło: www.store.dolcegabbana.com

Pisząc o kolekcjach wielkich projektantów nie mogło tutaj zabraknąć domu mody Saint Laurent. Jednym z najmodniejszych wzorów YSL, który powraca po latach jest klasyczna czerwona pomadka. W ostatnich dekadach XX wieku modne były naszyjniki YSL z pomadką, obecnie motyw ten zagościł na jedwabnych koszulach, T-shirtach, apaszkach i torebkach.


Saint Laurent red lipstic scarf trends fall 2015
źródło: www.ysl.com
SAINT LAURENT CLASSIC MONOGRAM SAINT LAURENT CLUTCH IN BLACK, RED AND WHITE LIPSTICK PRINTED LEATHER

YSL kopertówka z wzorem pomadki trendy jesień 2015
 źródło: www.ysl.com
Bardzo mnie również cieszy fakt, że w kolekcji Saint Laurent znajdziemy kryształowe broszki. Jest to w 100% mój styl i bardzo Wam polecam zakup tego typu dodatku, gdyż potrafi on wspaniale ozdobić klasyczną kreację. O broszkach vintage pisałam już dużo, lecz wkrótce pojawią się nowe wpisy :)


kryształowa koktajlowa broszka YSL Saint Laurent trendy 2015
źródło: www.ysl.com
A na zakończenie załączam Wam link do materiału video z pokazu Chanel Haute Couture jesień-zima 2015/2016, który odbył się w scenerii kasyna w paryskim Grand Palais, wnętrzu zainspirowanym stylem Art Deco. W kolekcji dominowała czerń, granat, czerwień i biel z błyszczącymi złotymi i srebrnymi aplikacjami. Warto zwrócić uwagę na biżuterię oraz niesamowicie eleganckie guziki marynarek czy płaszczy. Zdecydowanie polecam obejrzeć ten pokaz.


Chanel Look 36 Haute Couture Fall-Winter 2015/2016
źródło: www.chanel.com/es

To taki przedsmak nadchodzącej jesieni, do tematu trendów jesień-zima 2015/2016 z pewnością jeszcze powrócę. Mam nadzieję, że udało mi się Was zainteresować przedstawionymi inspiracjami. Czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam serdecznie :)







13 komentarzy:

  1. O nie wierzę w ten wzór szminek na materiałach YSL! Ten motyw występował na apaszkach z H&M, kiedy chodziłam jeszcze do liceum (czyli ok. 10 lat temu) - kilka z moich koleżanek je miało :) A to ponoć sieciówki są wtórne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wszystko zaczęło się od naszyjnika w kształcie pomadki zaprojektowanego przez Yves Saint Laurent jeszcze w latach 70-tych. Taki vintage można jeszcze kupić np. na ebay.com, lecz cena jest zawrotna...http://www.ebay.pl/itm/191638216945?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT A potem wzór przeszedł na ubrania. To doskonały przykład, że moda lubi powracać cyklicznie :)

      Usuń
  2. Przyznam ze bardzo ciwkawie wygladaja te trendy- ale ja chyba zostane przy swoich dresach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby dobrze się czuć w tym co nosimy :)

      Usuń
  3. podobają mi się te marokańskie, arabeskowe desenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i sukienka D&G i torebka YSL...zakochałam się <3 independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój typ - piękna torebka D&G :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudne moim okiem wybrałaś stylizacje... mam mieszane uczucia co do nich, niektóre kojarzą się ze starocią chociażby te szpilki-babciną. Inne całkiem pozytywnie. Pozdrawiam
    odrobinaraju.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że inspiracje wybierałam dość subiektywnie, a ja z kolei kocham styl retro, vintage i starocie więc mogło to mieć pewien wpływ ;) Natomiast te koronkowe szpilki kojarzą mi się z typowo włoskim stylem.

      Usuń
  7. Najbardziej przypadły mi do gustu sukienka D&G i apaszka YSL.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za pozostawione komentarze, to dla mnie motywacja do dalszego działania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta sukienka ze wzorem Majolica, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA