7.8.15

Stylizacja na wesele z czerwoną sukienką w roli głównej


Sezon ślubny przed nami i z pewnością zastanawiacie się jak się ubrać na wesele. Dziś przedstawiam Wam stylizację przygotowaną specjalnie z myślą o weselnym przyjęciu. 

stylizacja na wesele, strój na wesele, jak się ubrać na wesele, czerwona sukienka na wesele, jakie dodatki do czerwone sukienki, blog modowy
W roli głównej przepiękna i wyrazista czerwona sukienka na ramiączka z H&M. Dodałam do niej wysokie czarne szpilki z paskami oraz biżuteryjną złotą torebkę kopertówkę. 

Jestem ciekawa co sądzicie o takim zestawie na weselny wieczór? Czekam na Wasze komentarze. 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, szkoda tylko, że w Polsce już praktycznie została wyprzedana :(

      Usuń
  2. Śliczna sukienka, torebka też mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, jest doskonałym dodatkiem do wieczorowej stylizacji :)

      Usuń
  3. Stylizacja nie bardzo. Zbyt krzykliwy kolor na ślub. Naszyjnik też nie pasuje do tej okazji i do kroju sukni. Stawiam na minimalizm. Do tego partnerka ,,dzwoniąca'' podczas tańca ? Kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor sukienki jest kwestią gustu, dla mnie czerwień to elegancja :) Dziękuję za opinię. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta sukienka, mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam!

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA