24.8.15

Urban Chic - miejska stylizacja na koniec lata


Witajcie! W weekend świętowałam urodziny więc dziś nadrabiam blogowe zaległości :) Na początek przedstawiam Wam miejską stylizację na koniec lata.

Urban chic, miejski strój, miejska stylizacja, kolczyki z ananasem, Coco Chanel Mademoiselle


Na ulicach widzę już powoli jesienne zestawy, ale sądzę, że dopóki pogoda na to pozwala, warto cieszyć się letnimi ubraniami. Zestaw stworzyłam głównie z elementów z kolekcji H&M. Moją uwagę zwróciła niebiesko-biała bluzka z bardzo modnym motywem Majolica oraz kolczyki vintage w kształcie ananasa :)

A jak Wam się podoba taka stylizacja? Nosicie jeszcze letnie ubrania czy przestawiacie się już na jesienne stylizacje? Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze komentarze :)

11 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja. najbardziej mi sie kolczyki podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także zachwyciły :) Znalazłam również ciekawą bransoletkę z ananasem, może pojawi się w kolejnym poście. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Póki jest pogoda to trzeba korzystać :) Bardzo fajne kolczyki i meliski, no i znalazł się mój ulubiony (czerwony) kolor szminki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czerwone szminki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię twoje stylizacje przede wszystkim dlatego, że są różnorodne, na każdą okazje, ale zawsze w dobrym guście. Z tego zestawu rozczuliły mnie słodkie kolczyki ananaski! Bardzo lubię takie wyraziste szminki CC to już w ogóle szał :) Super jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak takie słowa motywują do dalszego działania :) Dziękuję bardzo! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. W lecie tylko takie luźnie góry toleruję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się koszula i pasek - idealnie by pasowały do mojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA