27.8.15

Bransoletka ze złotym pirytem i onyksem

Dobry wieczór! Jak Wam mija tydzień? Dziś już czwartek i coraz bliżej do weekendu :)

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić moją najnowszą bransoletkę, którą właściwie można nosić do wszystkiego. Wykonałam ją z kulek onyksu oraz pirytu. Ci z Was, którzy śledzą mój blog od dawna wiedzą, że piryt jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych kamieni. Cenię go za cudowny złoty kolor. Dość dawno temu (w 2010r.!) zrobiłam bransoletkę z bryłek pirytu w komplecie z kolczykami. Możecie ją zobaczyć tutaj. Obie bransoletki całkiem ciekawie wyglądają razem i dobrze się noszą. Efekt oceńcie sami. 



bransoletka z onyksem i pirytem handmade

Nosicie bransoletki? Jakiego typu? Podzielcie się ze mną swoimi doświadczeniami w komentarzach :) Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Lubię tego typu bransoletki i chętnie je zakładam. One bardzo ładnie i w sposób nowoczesny wzbogacają niejedną stylizację. Twój blog dodaję do czytnika :)Pozdrawiam cieplutko :) Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że bransoletki się spodobały. Ja też uważam że można je dodać do wielu stylizacji. Dziękuję za komentarz i zaglądam do Ciebie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA