10.8.15

Biżuteria z motywami kwiatowymi

Motywy kwiatowe to jeden z moich ulubionych trendów modowych w 2015r. Dzisiaj chciałabym się skupić na biżuterii zainspirowanej kwiatami. Przedstawię Wam kilka przedmiotów, które mnie zainspirowały do napisanie tego posta i które sama z chęcią bym nosiła. 

Kilka lat temu na targach biżuteryjnych miałam przyjemność osobistego poznania projektantki biżuterii Sylwii Całus. Tworzy ona przepiękne kolczyki, wisiorki, naszyjniki oraz bransolety z żywicy, w ktorej zatopione są kwiaty, rośliny, owady, kamienie naturalne, kryształy, itp. Ta biżuteria zrobiła wtedy na mnie ogromne wrażenie i polecam ją wszystkim ceniącym sobie oryginalne i piękne przedmioty inspirowane naturą. 

Sylwia Całus - wisiorek z kwiatem zatrwianu

wisiorek z kwiatem w żywicy Sylwia Całus
źródło: www.pl.dawanda.com

biżuteria z żywicy motyw kwiatowy
źródło: www.pl.dawanda.com

Moją kolejną inspiracją znalezioną w sieci jest srebrny naszyjnik w stylu vintage z motywem kwiatowym. Każdy z kwiatów został ozdobiony owalnymi cyrkoniami lub kryształkami. Widać, że naszyjnik ma ciemniejszy odcień, gdyż srebro z biegiem lat naturalnie oksydowało. Wiem, że niektórym się to nie podoba (zawsze można próbować wyczyścić srebro), ale ja osobiście bardzo cenię sobie taki naturalny efekt "starzenia się" biżuterii.

Srebrny naszyjnik vintage kwiaty z kryształkami

srebrny naszyjnik vintage kwiaty
źródło: www.allegro.pl


retro naszyjnik motyw kwiatowy
źródło; www.allegro.pl
I jeszcze trochę w temacie vintage, tym razem chciałam Wam pokazać piękną broszkę w złotym kolorze w formie koszyczka z kwiatami. Broszka została ozdobiona cyrkoniami. Efekt jest bardzo ciekawy, a broszka romantyczna i delikatna.

Złota broszka vintage koszyczek z kwiatami

żródło: www.allegro.pl

A na zakończenie srebrny wisior kwiatowy wykonany techniką filigranu z cienkich drucików misternie ułożonych w ażurową siateczkę. Obecnie niewielu jubilerów pracuje w tej technice, gdyż wymaga ona dużej precyzji. Warto zwrócić uwagę, że wisior jest jakby trójwymiarowy i pięknie odwzorowuje kwiatowy motyw.

Srebrny wisiorek vintage filigranowy kwiat

srebrny wisiorek filigran kwiat
źródło: www.allegro,pl
wisior filigranowy kwiat ze srebra vintage
źródło: www.allegro.pl


Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje inspiracje. Ciekawa jestem czy też lubicie i nosicie kwiatową biżuterię. Czekam na Wasze komentarze :) Pozdrawiam serdecznie!



8 komentarzy:

  1. Ja wolę biżuterię z innymi wzorami, ale u kogoś ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwię podziwiam już od dawna i nie mogę się napatrzeć na jej biżuterię, nie dziwię się, ze się też w niej zakochałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem moje serde skradła broszka - mam ich sporo w swojej kolekcji i takową z bloga bym nie pogardziła :) Naszyjnik z kwiatuszkami też do mnie przemawia pięknie by wyglądał w połączeniu z czarną, rozkloszowana sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię kwiaty we wszystkich formach :) Zawsze wdzięczne, zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości! Piękna ta biżuteria, a motywy kwiatowe są jednymi z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się srebrny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy zatapiany kwiatek strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka zawieszka super sprawa:)Ciekawe, jak długo kwiat zatrzymuje swoje właściwości.

    Więcej Twojej twórczości poproszę!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA