17.7.15

Wisiorek sutasz (soutache) z kryształkiem Swarovskiego

Witajcie! Jak Wam mija dzisiejszy dzień? U mnie od rana pracowicie, po dłuższej przerwie postanowiłam wrócić do biżuterii sutasz. Muszę się przyznać, że zastanawiałam się rano czy będę pamiętała jak się ją robi, ale nie było tak źle. Okazuje się, że z sutaszem jest jak z jazdą na rowerze, tego się nie zapomina ;) Co prawda brakowało mi wprawy, ale myślę, że z każdym kolejnym projektem będzie lepiej. 

Chciałabym się z Wami podzielić efektami mojej pracy. Zaczynając nie byłam do końca pewna czy zrobię kolczyki, broszkę czy wisior. W miarę postępów i prób zdecydowałam się na ostatnią opcję. Wisiorek ozdobiłam kryształkiem Swarovskiego w intensywnym kolorze czerwieni oraz koralikiem Cloisonne z motywem kwiatowym.

wisiorek sutasz Swarovski


wisior sutasz soutache



Jak Wam się podoba? Będę wdzięczna za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA