9.7.15

Summer sale :)

Lipiec to miesiąc nieodłącznie związany z letnimi wyprzedażami. Wiele towarów zostaje przecenionych o 50%, 60%, a nawet 75%! Moim zdaniem jest to doskonała okazja do uzupełnienia szafy w brakujące rzeczy (albo te, które nam się szalenie spodobały). Oczywiście okazji jest mnóstwo, więc należy uważać, aby nie wpaść w wyprzedażową pułapkę ;) Kiedyś uwielbiałam biegać po sklepach, oglądać, przymierzać. Jednak w ostatnich latach sklepy internetowe rozwinęły się na tyle, że zaczęłam doceniać wygodę kupowania przez Internet. Przede wszystkim bardzo szybko i prosto można się zorientować w ofercie wielu marek, porównać i wybrać najbardziej atrakcyjną cenę, która często jest niższa od ceny w sklepie stacjonarnym.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka przecenionych rzeczy, które ostatnio zwróciły moją uwagę. Ciekawa jestem co o nich sądzicie :)


sandałki szpilki wiązane z różowymi dodatkami

2. Sandałki rzymianki Melissa +Jason Wu model Artemis   359,90 zł z 469 zł (-50zł za zapisanie się do newslettera)
Melissa i Jason Wu klapki z ćwiekami Artemis
3. Biały retro płaszcz z koronki Zara 199 zł z 469 zł

przecena Zara koronkowy płaszcz


4. Top w paski Twin Tip   24,50 zł z 49 zł

top w paski z napisem Good Vibes Only

5. pikowana kurtka marynarka Jungle H&M 29,90 zł ze 199 zł
przeceniona marynarka H&M wzór jungle boho etno
6. Beżowa skórzana torba Francesco Biasia licytacja  - obecna cena 6,50 zł

skórzana torebka markowa Francesco Biasia

folkowa kolorowa chusta Desigual Hiszpania

A co Wam udało się znaleźć tego lata na wyprzedażach? Pochwalcie się :)

3 komentarze:

  1. Chłopak: Ja kupiłem spodnie i koszulę w C&A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA