31.7.15

Steampunk earrings - kolczyki steampunk :)

Dziś będzie krótko i obrazowo ;) Lubicie styl steampunk? Ja bardzo i od dawna chodziły mi po głowie kolczyki steampunkowe. Dziś w końcu udało mi się je wykonać. 

kolczyki steampunk

Podstawą kolczyków są stare mechanizmy od zegarków, które trochę urozmaiciłam dodając grafitowy kryształek Swarovskiego oraz dwa czerwone koraliki. Kolczyki wiszą na srebrnych łańcuszkach, które wcześniej zoksydowałam, aby nadać im ciemniejszy kolor. Bigle ze srebra 925.

steampunk earrings


steampunk biżuteria

steampunk kolczyki z kryształkami Swarovskiego


Jak Wam się podoba taki projekt? Nosicie biżuterię w stylu steampunk? Zapraszam do komentowania i życzę Wam wspaniałego weekendu! :)

15 komentarzy:

  1. Kocham steampunk, kocham takie biżuterie <3 Sprzedajesz je? Ja mam mój ulubiony sklep Mad Artisans i tam bardzo często kupuję podobną biżuterię. No uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ten styl. Biżuterię robię zazwyczaj w pojedynczych egzemplarzach na użytek własny lub dla znajomych, w przyszłości myślę o sprzedaży. Jeśli coś Cię zainteresowało proszę o informację na maila :) Sklepu Mad Artisans nie znałam, dziękuję za polecenie.

      Usuń
  2. Ciekawy projekt, chociaż ja sama biżuterii nie noszę. Za jakiś czas planuję zrobić sesję zdjęciową w stylu steampunk i zastanawiałam się nad przerobieniem starej gitary elektrycznej w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, bardzo chętnie obejrzałabym zdjęcia z takiej sesji :)

      Usuń
  3. Lubię i mam kilka kompletów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że taka biżuteria istnieje ale muszę powiedzieć, że bardzo ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy spotykam się z tym stylem i jednak to nie dla mnie. Chociaż jest to bardzo ciekawe i ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój styl, ważne żeby nosić to, w czym się dobrze czujemy :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Wyglądają bardzo zacnie :) nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Kocham steampunk! Kolczyki bardzo mi się podobają. Tylko na drugi raz napisz skąd bierzesz materiały. Jakieś wskazówki jak niskim kosztem wyposażyć się w dwa w miarę podobne mechanizmy z zegarków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię, postaram się to uzupełnić przy kolejnym wpisie :) Materiałów polecam poszukać na allegro, można tam znaleźć piękne i często całkiem niedrogie mechanizmy. Aby znaleźć dwa podobne trzeba trochę poszukać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Ale ładne!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA