23.7.15

O wakacjach i...letnich wyprzedażach ;)

Lato w pełni, chciałabym się nim cieszyć jak najdłużej :) Ostatnio złapałam się na tym, że mam w głowie wiele planów, lecz ich realizację często odkładam na później. Ciągle uczę się życia chwilą oraz cieszenia się każdym momentem. Dlatego myślę, że warto się zastanowić co tak naprawdę sprawia nam radość i co chcemy jeszcze zrobić w te wakacje, przelać to na papier (no dobra, lub zapisać na komputerze) i stopniowo realizować,  aby jesienią nie czuć, że ten wspaniały letni czas przeciekł nam gdzieś między palcami. 



Chciałabym Wam dziś przedstawić kilka letnich propozycji z wyprzedaży, które mogą sprawić, że lato stanie się jeszcze piękniejsze ;) 

W sezonie wiosna-lato 2015 bardzo modne są wszelkiego rodzaju motywy kwiatowe i roślinne. Mnie bardzo odpowiada ta konwencja, kocham kwiaty. Mam dla Was propozycję kostiumu w kwiaty od firmy H&M. 

H&M Góra od kostiumu  38,90 PLN z 59,90 PLN
H&M wyprzedaż góra od kostiumu w kwiaty
H&M Dół od kostiumu  21,90 PLN z 39,90 PLN
H&M dół od kostiumu w kwiaty 2015
Jeansowe wygodne szorty to dla mnie podstawa do tworzenia letnich zestawów. Pasują prawie do wszystkiego, a dodając do nich oryginalny wzorzysty T-shirt możemy łatwo uzyskać modny teraz styl boho.

H&M Jeansowe szorty z kieszeniami z tyłu  39,90 PLN z 79,90 PLN
H&M jeansowe szorty z kieszeniami wyprzedaż 2015
Niedawno odkryłam stronę www firmy Sugarfree. Znajdziecie tam sukienki na każdą okazję. Wiele z nich jest obecnie w bardzo atrakcyjnych cenach. Moją uwagę zwróciła ta w kolorze modnej teraz czerwieni z odkrytymi ramionami. 


Sugarfree czerwona sukienka wyprzedaż 2015



Sklep H&M oferuje lepsze jakościowo buty wykonane z naturalnych materiałów w ramach kolekcji Premium. Obecnie na przecenie są bardzo zgrabne sandałki ze skóry naturalnej zapinane na pięcie z ozdobnym wiązaniem z przodu. Uważam, że są bardzo sexy :)

H&M Skórzane sandały na szpilce  137,90 PLN z 229,00 PLN
H&M Premium sandały na szpilce wyprzedaż
Latem warto pamiętać również o ochronie oczu przed słońcem. Ciekawym dopełnieniem stylizacji mogą być takie właśnie tęczowe okulary.

Mango okulary przeciwsłoneczne Aviator

A Wy jak spędzacie lato? Macie swoje ulubione rzeczy, które zawsze zabieracie ze sobą na urlop? A może udało Wam się kupić coś interesującego na letnich wyprzedażach? Czekam na Wasze komentarze :) Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Sandały są genialne! Mam nadzieję, że uda mi się dorwać jeszcze jakiś strój z wyprzedaży, bo jestem wciąż przed wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto się na coś skusić bo wyprzedaże "w pełni" ;)

      Usuń
  2. Te okulary są fantastyczne :-) Szkoda, że mi jest w takich kolorowych raczej kiepsko, lepiej się u mnie sprawdzają klasyczne czarne i brązowe... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, ale fakt faktem nie wszystkim pasują. Czasem lepiej postawić na sprawdzoną i zawsze modną klasykę :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA