29.7.15

Inspiracje biżuteryjne - Apart, Yes i Kruk

W moim poprzednim poście pisałam o biżuterii vintage. Dziś z kolei chciałabym się skupić na biżuterii nowoczesnej i pokazać Wam kilka egzemplarzy, które zwróciły moją uwagę. Jestem ciekawa co o nich sądzicie :)

Apart, kolekcja Elegance - klasyczny styl łączący czarną ceramikę ze srebrem i cyrkoniami


pierścionek z ceramiki z cyrkoniami Apart
pierścionek ceramika z cyrkoniami styl Cartier diamond ring

bransoletka ceramika i cyrkonie Apart
naszyjnik z panterą w stylu Cartier
źródło: www.apart.pl

YES, Pills Collection - mały znak, wielka moc
Yes Pills Collection złoty pierścionek z gwiazdką
YES Pills złoty naszyjnik z serduszkiem


Źródło: www.yes.pl
W.KRUK - Oferta specjalna


naszyjnik gwiazda star necklace W.KRUK

pierścionek Milano W.KRUK
Źródło: www.wkruk.pl

A czy Wy kupujecie biżuterię w salonach firmowych czy też wolicie inne miejsca? A może udało Wam się znaleźć ostatnio interesującą nowoczesną biżuterię? Będę wdzięczna za wszystkie komentarze :)


14 komentarzy:

  1. Lubię biżuterię ale na innych sama jakoś nie noszę, jedyne co to obrączka zegarek no i bransoletki :) piękne te czarne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te perścionki z czarnej ceramiki również mnie urzekły :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Och są po prostu cudne uwielbiam wszelkiego rodzaju naszyjniki i bransoletki jestem jak sroczka ;) trochę tego mam przychodzę z linkowania u Beatki świetne zdjęcia i znakomita robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, o biżuterii będzie jeszcze dużo :D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wszystkie są piękne, szczególnie ta czarna ceramika, ale ceny nieco zwalają z nóg....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ceny to faktycznie znane marki biżuteryjne często przesadzają, choć niektóre kolekcje są w dobrych cenach. Alternatywą może być zamówienie biżuterii u jubilera i wykonanie czegoś oryginalnego i unikatowego :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię nowoczesną biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. W moim guście zdecydowanie Apart, im prościej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek z Apartu jest przecudny!Zdecydowanie to mój typ jeśli chodzi o zaręczyny. Co prawda jestem już po ślubie cywilnym i zaręczynach w Turcji (wspólnie z Ukochanym wybraliśmy tam srebrny pierścień z jakimś niebieskim kamieniem),ale mąż przed ślubem kościelnym obiecał jeszcze drugie oświadczyn w klasycznym stylu, więc liczę na to cacko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który z pierścionków Apartu najbardziej Ci się podoba? Zaręczyny to piękny moment w życiu :)

      Usuń
  7. Hmm, nie znam się za bardzo na biżuterii, ale te rzeczy, które wstawiłaś są przepiękne! Najbardziej podoba mi się kolekcja YES: Pills Colection (naszynik z serduszkiem) i gwiazdka z W. Kruk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że przedstawiona biżuteria przypadła Ci do gustu i zapraszam do zaglądania do mnie w przyszłości :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA