20.7.15

Biżuteria vintage

"Moda przemija, ale styl jest wieczny."
Yves Saint Laurent 


Czym jest dla Was styl? Ostatnio czytając różne wypowiedzi na ten temat natknęłam się na ciekawe spostrzeżenie, że często na własny styl przekładają się określone elementy garderoby czy też dodatki, które nosimy konsekwentnie bez względu na bieżące trendy w modzie. Dla mnie takim elementem jest biżuteria.

Biżuteria vintage markowa biżuteria gdzie kupić biżuterię vintage blog modowy

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić biżuterii vintage. Muszę się przyznać, że jednym z moich zainteresowań jest wyszukiwanie takich biżuteryjnych "perełek" w Internecie. Często przeglądam portale aukcyjne, a także strony www oraz sklepy internetowe oferujące biżuterię sprzed lat. Aby pooglądać biżuterię z różnych epok zaglądam tutaj:







W ostatnim czasie znalazłam takie ciekawostki vintage:

biało-czarne kolczyki Monet

biżuteria vintage kolczyki Monet gdzie kupować starą biżuterię blog modowy
Źródło: www.ebay.com


złota broszka krokodyl z lat 80-tych

biżuteria vintage złoty naszyjnik i kolczyki Monet, stara biżuteria, gdzie kupić biżuterię vintage
Źródło: www.ebay.com

Co sądzicie o takiej biżuterii? A może możecie polecić inne miejsca, gdzie można kupić biżuterię vintage? Czekam na Wasze komentarze. Pozdrawiam i życzę wszystkim wspaniałego tygodnia!





16 komentarzy:

  1. Styl vintage akurat nie należy do moich ukochanych, ale taką diorowską kokardę chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mnie się również ona podoba :)

      Usuń
  2. Chyba nieco dziwną kobietą jestem, bo prawie nie noszę biżuterii, jeśli już to bardzo prostą i delikatną. Styl vintage to zupełnie nie moja bajka ;)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś innego i niekoniecznie każda kobieta musi nosić biżuterię. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. mi ostatnio udało się naleźć stare, babcine klipsy. prawdziwa vintage'owa perełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, z pewnością są bardzo oryginalne :)

      Usuń
  4. Podoba mi się ten styl jest szalenie inspirujący :) jak i idąc tym tropem, różne wariacje wiktoriańskie, steampunkowe i nawiązujące do starszych epok :)

    Dziękuję serdecznie za Twoją listę linkową z przyjemnością ją przejrzę. Ja osobiście najczęściej wyszukuję strony za pośrednictwem Pinteresta :) to niesamowicie kreatywna kopalnia pomysłów :) uwielbiam <3

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że linki się przydały i dziękuję za komentarz. Steampunk też uwielbiam, może wkrótce pojawi się u mnie coś o nim.
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam styl vintage, nie tylko biżuterię, ubrania i dodatki, ale również fryzury, make up i zapach, który kojarzy mi się z Chanel no 5. Zbieram biżuterię po babci - sznur pereł i srebna bransoleta plus dużo broszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vintage zdecydowanie ma swój urok :)

      Usuń
  6. taka biżuteria jest bardzo ciekawa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Biżuteria rzeczywiście bardzo piękna i delikatna. Ja sama nie noszę biżuterii, więc dla mnie akurat nie jest to wyznacznik stylu, bardziej chyba skłaniałabym się ku dolnej części garderoby ^_^ Tzn. spodnie, dżinsy, sukienki, spódniczki. Ich długość i obcisłość wiele mówi o człowieku, który je nosi :)
    Jak już napisałam, nie bardzo znam się na biżuterii, więc nie pomogę z miejscami, gdzie można ją kupić. Razem z mężem przy zakupie obrączek, a on wcześniej pierścionka zaręczynowego, ograniczyliśmy się do lokalnego sklepu jubilerskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, garderoba też jest wyznacznikiem stylu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA