16.5.11

Sutaszowa bransoletka z onyksem

Już dość dawno nie wykonywałam żadnej biżuterii w technice haftu sutasz (soutache).
Polega ona na zszywaniu ze sobą specjalnych sutaszowych nitek
oraz łączeniu ich z różnego rodzaju kamieniami, koralikami, itp.  

Ja wykonałam bransoletę korzystając z dwóch kolorów - ciemnego fioletu
(jest trochę bardziej intensywny niż ten na zdjęciu) oraz czerni.
Centralny punkt bransoletki to fasetowana pastylka onyksu.
Po bokach wszyłam cztery onyksowe kule, również fasetowane.
Zapięcie srebrne, w kształcie litery S. Bardzo wygodne do zapinania.
Całkowita długość bransolety to ok 18,5cm.

2 komentarze:

  1. piękna jest!:) zobaczyłam w google grafika i weszłam zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bransoleta i niepowtarzalna. Przez nią zaczynam się zastanawiać, czy nie spróbować sutaszu... Też chce taką :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA