31.8.10

O mnie i współpraca



 polski      español



O mnie

Moją inspiracją jest świat, który mnie otacza - kolory, obrazy, dźwięki. Od dziecka jestem zafascynowana biżuterią. To zamiłowanie odziedziczyłam po Babci. W wolnych chwilach tworzę biżuterię handmade oraz poszukuję starej biżuterii vintage.

Kilka lat temu skończyłam kurs stylizacji u Moniki Jurczyk - pierwszej polskiej personal shopper. Dzięki temu poszerzyłam swoją wiedzę w zakresie typów sylwetek, analizy kolorystycznej oraz odpowiedniego doboru ubrań. Obecnie moimi propozycjami stylizacji dzielę się z Czytelnikami bloga Netstylistka. 

Z wykształcenia jestem iberystką. Na codzień zajmuję się tłumaczeniami oraz nauką języka hiszpańskiego w ramach własnej działalności gospodarczej. Netstylistka jest połączeniem mojego doświadczenia zawodowego oraz pasji. 


O blogu

Blog Netstylistka założyłam w sierpniu 2010 roku z myślą o dzieleniu się z Czytelnikami moją ręcznie tworzoną biżuterią - w technice wire wrapping, z filcu oraz z kamieniami półszlachetnymi. Z czasem zaczęłam rozszerzać tematykę bloga pisząc o biżuterii vintage, trendach w modzie oraz wydarzeniach modowych.

W 2017 roku blog przeszedł metamorfozę. Wraz z całkowitą zmianą szaty graficznej uporządkowałam tematy, które obecnie są mi najbliższe. Zaczęłam również pisać blog w dwóch wersjach językowych - po polsku i po hiszpańsku. Jest to pierwszy polski blog o tematyce modowej pisany w takiej kombinacji językowej.

Moim celem jest promowanie polskich marek modowych, biżuteryjnych oraz kosmetycznych w Polsce oraz wśród czytelników hiszpańskojęzycznych, a także zapoznawananie polskich Odbiorców z markami hiszpańskimi. Stawiam na zrównoważoną modę, piszę o wydarzeniach modowych, wiodących trendach, przedstawiam propozycje stylizacji, recenzuję naturalne kosmetyki.

Blog jest połączony z kontem na Instagramie, dzięki któremu docieram do wszystkich zakątków świata. Prowadzę również fan page bloga Netstylistka na Facebooku. 

Współpraca

Przede wszystkim chciałabym nawiazać współpracę z polskimi oraz hiszpańskimi markami modowymi, biżuteryjnymi i kosmetycznymi, które z chęcią przedstawię na blogu.

Jakie treści mogę dla Ciebie stworzyć:

- wpis promujący 
- recencję produktu
- zdjęcie na Instagramie
- wpis na Facebooku

Wszystkie powyższe formy opracuję w dwóch językach - po polsku i po hiszpańsku. Dzięki takiej formule poszerzysz swój dotychczasowy krąg odbiorców. 

Kontakt:

e-mail: netstylistka@gmail.com

Chętnie odpowiem na wszelkie wiadomości oraz pytania mając nadzieję na stworzenie wspólnego projektu. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 NETSTYLISTKA